fløffyløffy Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Igår kveld gjorde babyen sitt ytterste for å sparke seg ut på egenhånd. Han presset og presset alt han kunne for å komme så godt ned i bekkenet som overhodet mulig. Og i natt våknet jeg av kraftige smerter som minnet svært mye om de riene som fødselen startet med forrige gang (kan for ordens skyld nevne at den fødselen startet med at babyen kvelden før presset seg ned i bekkenet). Smertene kom som tak med ti minutters mellomrom og bygget seg opp over ett par minutter før de ga seg igjen. Samtidig verket det intenst nederst i ryggen. Men etter ett par timer stoppet det opp. Jeg har hatt noen runder med masrier de siste ukene og det har vært smertefult, men dette var så intenst at jeg følte meg sikker på at fødselen hadde startet. Skuffelsen var stor da det plutselig ga seg;) Men er masrier virkelig så intense at de kjennes ut som ekte rier? Jeg skjønner jo ikke annet i og med at det stoppet opp etter noen timer. Idag har jeg verket i ryggen og hatt menssmerter. Jeg har også hatt noen perioder med kraftige tak og når jeg har hatt disse har det også vært et skikkelig press nedover og i rompa. Det kjennes ut som om jeg må virkelig, virkelig på do. Er det noen som kjenner igjen dette? Jeg hadde overhodet ikke masrier i forrige svangerskap, men har som sagt hatt noen netter med det de siste ukene, og det er stor forskjell fra det jeg kjenner nå. Puh, langt innlegg dette, men det gjør så intenst vondt når det står på. Hvis jeg må slite med dette frem til termin (4 uker igjen) så kommer jeg til å bli sprø!
Popelko Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Det kan jo være at det er starten på noe. Men jeg har gått sånn i ca 2 uker nå, og det har resultert i 1 cm åpning, ikke mer dessverre. Har "rier" over lengre perioder hver dag, og limproppen har gått og alt. Har igjen nesten 2 uker til termin, men håper jeg ikke går helt frem...hehe... Lykke til
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Har det på samme måte jeg også og har trodd det har vært starten på noe flere ganger, slitsomt ja.. Har måttet puste meg igjennom noen skikkelige rier/kynnere, håper det er godt for noe hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå