lionking Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Hvordan forholder dere dere til alkohol under prøving? Her har det blitt 0 alkohol i mine 6 pp. Er på syklusdag 1 i dag, og vurderer å drikke litt.. Men er så redd det kan skade. Det er jo grunn til at de regner hvor langt du er på vei etter 1. syklusdag? Hmm.. Takk for innspill;)
sandramedhjertetihånden Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 jeg lurer på det samme. kjenner jeg noen ganger syns det er litt stusselig å ikke kunne drikke litt. i tillegg er det vanskelig å holde det skjult at vi prøver da. men siden jeg skal bli gravid ved hjelp av inseminasjon føler jeg at det er så mye som står på spill, og at det er så få sjanser. håper noen har et godt svar!
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Jeg har spurt om det samme her inne for ikke så lenge siden. Har to fra før av, men med nr en så var graviditeten en overraskelse, og med nr to var vi nettopp ferdig med en sa og det var ingen festlige lag rundt da jeg ble gravid igjen, så det var liksom ikke noe tema..mens denne gangen har jeg vert ute en del ganger. Som jeg fikk til svar her inne, folk lever stort sett normalt frem til positiv graviditetstest. Jeg koser meg gjerne med noe godt i glasset mellom mens og el..men er litt mer forsiktig mellom el og ikm igjen, da..:-)
BAcer vil ha flere :) Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Samme som Amazed 3pp. Koser meg gjerne med noe i glasset mellom mens og el, men er mer forsiktig etter el..
Smurfebaby Skrevet 25. april 2011 #5 Skrevet 25. april 2011 Jeg tror det er greit å ta en øl eller to noen ganger. Som sakt, man kan jo ikke slutte å leve mens man venter på å bli gravid. Kos dere :-)
frk86 Skrevet 25. april 2011 #6 Skrevet 25. april 2011 Er 3pp nå, og jeg unner meg et glass vin eller to til maten mellom el og ikm. Da skader det jo ikke:)
Underveis --> Skrevet 25. april 2011 #7 Skrevet 25. april 2011 Jeg er en av de som synes det blir for ekstremt, og for altoppslukende, dersom man slutter helt å drikke alkohol under prøvingen. Jeg kan forstå de som velger å være avholdene fra el og til ikm, men selv lever jeg som normalt. Nå er jeg aldri på fylle heller, men nyter et glass vin eller tre til god mat og i godt selskap. De regner hvor langt man er etter første syklusdag fordi det er det eneste sikkre holdepunktet, med mindre man er kunstig befruktet ;-)
Håpefull mars 2012, Varg Skrevet 25. april 2011 #8 Skrevet 25. april 2011 Sitter med en pils nå! Stopper å drikke når jeg har positiv gravititets test Men når det er sakt, så drikker jeg ikke så mye av gangen, heller ikke så ofte. Men koser meg en gang i blandt
SNURF 5 GUTTER Skrevet 26. april 2011 #9 Skrevet 26. april 2011 Samme her lever som normalt. Tar fra 1 til 3 glass vin vedr kos. Full stopp når G test viser posetiv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå