hero778 Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Selv bruker jeg avent og dr.brown.... er ikke så fornøyd med dr.brown da jeg syns de lekker når jeg skal riste mme. snuppa er 1 mnd og jeg ammer litt men hun får mest mme.
pip pip Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Vi har bare brukt Avent sine flasker og har stort sett vært fornøyd med de. Men har hatt noen flasker som lekker rundt den hvite ringen. Jeg tror man finner sitt favoritt merke og ale merker har sikkert noen lekasjer. Jeg kjøpte noen flasker på tilbud på babyshop - husker ikke navnet (baby born eller noe) Likte ikke de i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Er ferdig med flaske nå, men når vi brukte var jeg mest fornøyd med NUK sine flakser..)
C.L.H85 Skrevet 27. april 2011 #4 Skrevet 27. april 2011 Her bruker vi dr brown... de lekker hvis du rister/blander veldig varmt og det er litt mange deler å rengjøre, men er klart fornøyd med dem;>). Brukte avent sine først, men vesla fikk for mye luft av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå