hero778 Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Selv bruker jeg avent og dr.brown.... er ikke så fornøyd med dr.brown da jeg syns de lekker når jeg skal riste mme. snuppa er 1 mnd og jeg ammer litt men hun får mest mme.
ALIICE Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Elske avent flaskene og har bare brukt de siden fødsel. Dr Brown må jo være nå herk å vakske, med alle de delene.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 23. april 2011 #3 Skrevet 23. april 2011 Når det gjelder luft i magen, syns jeg dr brown var best!! Vi brukte avent først, men lillegutt fikk så utrolig masse luft i magen. Byttet til dr browns, og han blei MYE bedre. Har aldri opplevd at de lekker når jeg rister mme. Var et herk å vaske de i begynnelsen, men tok ikke lange tida før man blei vant med det. Vel verdt det siden vi slapp luftsmerter! Hadde han ikke vært plaget med luftsmerter, hadde vi nok brukt flasker som var lettere å rengjøre
Snuppeluppa med snuppe + spire Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Vi bruker Dr. Brown. Er kjempefornøyd med de, og de lekker ikke når jeg blander MME. Jeg tar ut ventilen før jeg rister (for hvis den står i flaska mens den ristes så er det ikke rart at det lekker. Lokket ligger jo over den gule delen, og i den gule delen så er det jo to hull der melka kan komme opp fra røret og ut, når den ristes.) Syns det var litt stress i begynnelsen med å få vasket dem. Men har nå en balje med zalovann stående i vasken slik at det er fort gjort å skylle tåteflaska og delene, og legge i baljen. Da er det også fort gjort å vaske ei og ei flaske, skylle den og sette i sterilisatoren. Snuppa har aldri vært plaget med luftsmerter.
Flaggermusa Skrevet 23. april 2011 #5 Skrevet 23. april 2011 Vi bruker Medela. Mini hater avent sine så måtte bare kutte ut de.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Dr.browns lekker ja når melka er for varm i allefall. Brukte free born de første 4- 5 mnd, veldig fornøyd med de. de kan man ta ut rørene på etterhvert:) bruker mest nuk nå.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. april 2011 #7 Skrevet 23. april 2011 Vi brukte Medela hele veien. Nå var vår mini prematur født, brukte Dr. Brown på sykehuset og var veldig fornøyd med de. Men når vi skulle hjem hadde apoteket bare 250 ml flasker og de ble for store for den lille munnen til vår sønn:) har vært veldig fornøyd med Medela. Husk og bytt til større smokk når han blir litt eldre, det glemte vi og forsto ikke hvorfor mini brukte så lang tid på flaske si:) Prøvde også Avanti, men den smokken ville ikke mini ha.....
hero778 Skrevet 24. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. april 2011 hvilken ventil må tras ut på dr.brown for at de ikke skal lekke? både det lange røret og den brune dingsen???
susa :) Skrevet 24. april 2011 #9 Skrevet 24. april 2011 Tirilgirl har blitt mamma:) Hvor får du tak i smokker til medelaflaskene? Finner de hverken i butikken eller på apoteket :/
Lemonia Skrevet 24. april 2011 #10 Skrevet 24. april 2011 Vi har brukt Avent til begge to og er fornøyd med dem.
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 24. april 2011 #11 Skrevet 24. april 2011 Til susa Det fikk jeg tips om her inne, og fant de på Boots nettbutikk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå