Gå til innhold

Hvor mange dager igjen, påskeaften ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 13 dager igjen, håper hun kommer snart :) Skjer litt og litt, men noen fødsel blir det visst ikke ut av det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 dager igjen! Hatt endel nedpress og stikninger der nede, pluss at slimproppen gikk - men det er 8 dager siden :-/

Ut å gå laaang tur i skogen med mannen idag , tenker jeg!!!! :-)

Skrevet

29. Påsken har fått det til å gå fortere -deilig!

Skrevet

Slimproppen min har ogdå gått, forrige tirsdag, så håper ikke noe i forhold til den lenger hvert fall :P Har vonde takk gjennom hele dagen, men neida, skjer ikkenoe :P Skikkelig luring dette her :)

Skrevet

38 dager igjen her. Har masse modningssmerter der nedi for tiden, men regner likevel med å måtte gå over tiden ja :o)

Skrevet

16 dager igjen, og KLAR! Bekkenet er ille, og det er mye verking i ryggen, men ingenting skjer. De to andre gangene fødte jeg to uker før, så håper og håper det skjer noe snart.

Skrevet

16 dager igjen, og KLAR! Bekkenet er ille, og det er mye verking i ryggen, men ingenting skjer. De to andre gangene fødte jeg to uker før, så håper og håper det skjer noe snart.

Skrevet

47 dager her...snart høygravid :) hehe

Skrevet

7 dager igjen! God påske alle sammen :)

Skrevet

13 dager :) men håper hun kommer litt før. er litt lei av å gå rundt me skinner på begge hendene, ha masse vann i kroppen så sko blir et mareritt,hodepine og konstante magesmerter. men men hun kommer vell når hun er klar for d.

Skrevet

første dag på overtid :(

Skrevet

10 Dager igjen og er klar som et påskeegg!! :o)

Skrevet

3 dager igjen.

nå nettopp hørte jeg knekke/stikke lyd INNI magen for 3. gang. Hva i all verden kan det være for noe ?!

Noen som har peiling?

Skrevet

- 3 dager i dag..

Aprilbaby - da vannet mitt gikk sist svangerskap sa det "knepp" i magen! Kanskje vannet ditt har gått?! Da merker du det nok!

Skrevet

Ja si det... Termin for 4 dager siden, ingenting som skjer... Men kan velge å bli satt igang på tirsdag, så da er det vel maks 3-4 dager igjen (",)

Skrevet

8 dager igjen bare :-) Men regner med det blir flere før hun kommer ;-)

Skrevet

29 dager igjen- juhuuuuuu! Synes tiden går foooort!!

Det hjelper med sol og snev av sommer. I dag skal jeg vaske litt babytøy og vogna skal hentes 30. april.

God varm påske ønskes alle ventende mammaer der ute :-)

Skrevet

God påske damer!!

12 dager igjen... har blinket meg ut datoen 29. april men regner igrunnen med å gå over. Hehe!

Deeeeiligt med permisjon og påskefeiring.

Skrevet

Her er det 13 dager igjen :)

Skrevet

34 dager. Nyyyter påskeferie og prøver å få gjort mest mulig med storesøster som det kan bli en stund til vi får gjort sammen neste gang. Samtidig som jeg får unna masse husarbeid nå som mannen og har ferie :) Gjort klar fødebagen i dag bortsett fra noen få ting, for jeg drømte i natt at baby kom 3 uker for tidlig. Greit med alt som er gjort

Skrevet

5 dager og i dag beg. jeg endelig å bli klar (i hodet..) for å bli ferdig med dette så jeg får tilbake kroppen min igjen...

Men merker ingen forandringer på kroppen foreløpig. Ingen slimpropp eller kraftigere kynnere her i gården..

Skrevet

15 dager igjen her! Fødte de to første før termin og håper det blir sånn denne gangen også... Er såååå klar...eller; gruer meg så mye at jeg vil egentlig bare ha det overstått..også gleder jeg meg veldig veldig til å få en liten pjokk i huset da;) Desverre ikke noe tegn til at det vil komme til å skje noe her i påsken ivertfall...

Skrevet

Her er det 24 dager igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...