magica og lille tryll ♡ Skrevet 23. april 2011 #1 Skrevet 23. april 2011 Andre med ekstreme morgenfugler her?? Håper dette er noe som går seg til etterhvert for halv fem er ikke morgen for meg, men natta!! Prøver å puppe og vugge han tilbake i søvnen, men han bare kjefter. Ender til slutt opp med å stå opp med han så ikke han skal vekke resten av huset. Så her i huset har dagen vart i mange timer allerede ;o/
Snuskomrusk Skrevet 23. april 2011 #2 Skrevet 23. april 2011 Hahaha, kjenner dessverre til det! I dag startet dagen kl 04.45 ved at lillemann absolutt ikke skulle sove igjen etter å ha fått mat. Ble da en blanding av sang, kjeft og skriking som kom ut av den lille kroppen, og for samboers skyld stod jeg da opp med ham. Vi har holdt på slik noen uker dessverre, står opp "midt på natten" i følge meg selv, men han bare smiler og koser seg Jeg vugger ham så litt i vogna si og ca en time etter han har bestemt seg for at nå er det morgen, sovner han igjen. Da legger jeg meg på sofaen og sover videre. Så går det i sirkler frem til ca kl 11 (en times søvn, en time våken). Hvis noen har noen tips for hva jeg kan gjøre for at han skal sove uten disse oppvåkningene, er jeg evig takknemlig! Han er blitt 4 mnd nå og får grøt på kvelden, men det hjelper ikke så veldig på nattesøvnen, selv om han sover veldig godt fra kl 18.30 til ca 03.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå