LilleBitteliten Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Kristoffer. Hva synes dere? Har aldri vært et navn jeg liker godt. Grunnen til at jeg tenker litt på det er fordi det blir oppkalling. Hvordan lyder Sverre Kristoffer? Tungt?
Mrs Smith Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Synes Kristoffer er et fint navn :-) Sverre Kristoffer er flott, men blir litt tungt hvis det skal brukes daglig- noe jeg synes man bør når man har mellomnavn, ellers skjønner jeg ikke hva vitsen er med to navn.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Kristoffer, liker veldig godt:) Er begge navnene oppkalling, eller bare Kristoffer? Synest navnet lyder noe tungt ved å si begge, så spørs hva dere tenker. Ole Kristoffer synest jeg er lettere, men Kristoffer i seg selv er et langt nok navn så synest det står best aleine..
Suebird Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Kristoffer er pent nok, men veldig -80/-90-tallet og oppbrukt. Sverre Kristoffer? Nei, ikke en veldig god kombo synes jeg. Sånn passe tungt, men man venner seg til det meste )
LilleBitteliten Skrevet 23. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2011 Takker for svar! Både Sverre og Kristoffer er oppkalling.
Medi Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Kristoffer er helt greit mine øyne, men synes ikke det er så veldig spennende. Sverre er tøft!
sommertiara Skrevet 24. april 2011 #7 Skrevet 24. april 2011 Liker ikke Kristoffer. Liksom ikke helt klar for det igjen. Jeg synes oppkalling er flott, men jeg synes ikke man skal tvinge seg selv til å like et navn bare for å oppkalle etter noen. Synes ikke Sverre Kristoffer var noen god kombinasjon. Holder det ikke med bare Sverre?
Tullemortil2 Skrevet 24. april 2011 #8 Skrevet 24. april 2011 Kristoffer er et helt ok navn, hverken mer eller mindre - for meg. Sverre Kristoffer er en grei nok kombinasjon dersom dere bare har tenkt å bruke Sverre i dagligtale. Hvis ikke synes jeg nok det blir veldig tungt, ja.
maibaby i magen Skrevet 27. april 2011 #9 Skrevet 27. april 2011 Synes både Sverre og Kristoffer er fine navn. Finest alene.
LilleBitteliten Skrevet 27. april 2011 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2011 Takk for svar! Selv er jeg ikke så glad i Kristoffer, synes det er litt kjedelig, blant annet. Tenkte på det utelukkende pga. oppkalling, og det blir jo litt feil. Sevrre er jeg veldig glad i!
LoveDove Skrevet 28. april 2011 #11 Skrevet 28. april 2011 Kristoffer er helt ok, men heller ikke mer. Kombinasjonen blir litt lang for min smak. Sverre er derimot helt fantastisk nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå