Gå til innhold

Kjære Aurora har tre gutter!! :)

Anbefalte innlegg

Hei Aurora. Du har sett på meg tidligere og hatt rett flere ganger. Hadde du hatt mulighet til å tatt en titt på meg igjen??

Jeg lurer på om jeg får flere barn og evt når, kjønn? Kan du se noen videreutdannelse på meg i nær fremtid? Ser du noe frieri noen gang? Begynner neste å lure. Har to barn fra før.

F: 24.01.85

sambo: 14.01.86

Gratulerer så mye forresten, ser du har fått en ny gutt i hus!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143161529-kj%C3%A6re-aurora-har-tre-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Takk fer det.Har en ny gutt på ca 14dager her vet du!

Får opp utdanning på deg ja,har du søkt noe nå?før opp til høsten her faktisk...får opp en gutt på deg men ikke før i 2013.Friere til neste vår/sommer.

Nei skal søke til høsten. Videreutdanning jordmor med oppstart i januar 2012. Jeg har en følelse på 2013 selv, har sagt det hele tiden. Og tror gutt nummer tre kommer da jeg og. :) Ser du noen jente på meg noen gang? Ikke at det spiller noen verdens rolle.

kanskje det er derfor jeg før opp høsten på det...får ikke opp noe flere barn på deg akkurat nå nei,men du kan spørre siden så skal jeg se da.

Har 3 gutter selv jeg...skal vel ha 4 barn...og synes at ei jente hadde vært gøy.Men tror nok at det blir 4 gutter...er vel ei typisk guttemamma.

Spennende.. håper jeg komme inn, men er ikke helt sikker. Poengrensen for jordmorutdanningen er høy så kan være jeg må vente litt!! ER nok typisk guttemamma selv og at gutt nummer 3 kommer, er jeg helt sikker på faktisk. Og jeg elsker jo det!! Hvordan er det å ha 3 gutter i hus? Hva slags aldersforskjell har du??

Må få si at jeg har en sterk jentefølelse på nestemann for deg.. Er ikke veldig trent på dette, men er nok ganske åpen.. men er for redd for til å åpne meg helt forløpig.. Tror det kommer.

Kan jeg forresten spørre deg om du kan se om min farmor prøver å ta konkakt med meg?? Jeg føler hun gjør det til stadighet men jeg er så redd for det åndelige at jeg tror jeg blokkerer henne... Om du kan se slikt da.. :) Tusen takk for svar!! :):)

Annonse

mine gutter er veldig tette har en på 4år og en på 3 år og den lille nå på 14 dager.Det går veldig greit.Merker at de to eldste nå i påsken har kranglet litt mere da...de erter hverandre osv...men går helt bra.

Har dessverre blokkert litt for slikt,jeg fikk opp så mye som stemmte med døden osv så jeg måtte få sikkelig hjelp for å blokkere slikt.Men du skal ikke se bort fra at det er din farmor.Vi har ting som skjer i dette huset og det er helt nytt og jeg tror og mener det er min svigerfar!

Ja jeg har blokkert mye selv den siste tiden. Det kom til et punkt hvor jeg hadde så mye rett at jeg ikke tør å si noe mer til venner og familie for det er litt creepy! :(

Har to tette gutter selv, 19 mnd mellom mine (du så forresten riktig kjønn på dem begge gangene). :) Er litt spent på hvor travelt det hadde blitt med enda en kjekkas nå på rappen så vi har vel bestemt oss for å vente litt. Ser du når i 2013 en liten en kunne tenke seg å komme.. Kanksje litt langt frem i tid til å se omtrent tidspunkt.? Frieri neste vår/sommer hadde jo vært hyggelig.. :) Skal selvfølgelig gi deg tilbakemelding. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...