Gå til innhold

ka e det som skjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegull har dei siste 3 ukene våkna ca hver halv time etter at han e lagt. når han våkne e det kun for å drikke vann,. han kan drikke opptil 3 flasker vann fra han er lagt kl 19 og fram til ca kl 06. e det grunn t bekymring? han drikke og ein go del vann på dagtid...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skremme deg, men jeg synes d var mye. Men nå har jeg barn som nesten ikke drikker vann... Minste på 11mnd får jeg ikke i 100ml vann i døgnet engang....

Tror kanskje jeg ville hørt med helsesøster eller lege om det er grunn til bekymring...

Skrevet

syns d e litt mye eg og.. bare på natta kan d jo bli opp til 260*3 ml... å som sagt, d e bare på natta.. nå har eg nettopp vært å fylt opp ei ny flaske me vann, så har har då alt drokke 260 ml siden kl 19... kanskje eg sko ringt helsestasjonen på tirsdag...

Skrevet

Det høres litt mye ut ja. Jeg tenker med en gang på diabetes. Når en har høyt blodsukker blir en veldig tørst. Hvordan er han ellers? Om du bekymrer deg er det bare til å kjøre innom legevakten en tur. Er fort gjort å ta et blodsukker. Ellers ville jeg ha kontaktet fastlegen på tirsdag. Lite HS kan gjøre....

Skrevet

han har begynt å miste en del av mat lysta... er liksom bare vann som duger, og innimellom litt grøt eller middag.. men det er langt i fra så mye som han har pleid å spise liksom... kjenner på kroppen at eg begynne å bli litt små nervøs ja... kanskje eg sko ringt legevakt i måro helle ja... har kje så lyst å kjøre bort dit nå å sitte å vente i en evighet.. dei e kje så flinke me å ta inn dei små først her.. har måttet sitte i flerre timer tidliger...

Skrevet

Den første tanken som slo meg, var diabetes ja.. du burde absolutt få sjekket blodsukkeret hans :) Det er fort gjort, et lite stikk i fingeren og prøven er klar på 2 min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...