nurket4a Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Hei. jeg og bf var til mekling for en stund siden. Mekler har sendt oss en avtale om samvær som bf ikke har skrevet under på enda (og antagelig ikke kommer til å gjøre)... Vi har til nå delt på huset og barna hver sin uke, men den nye avtalen om samvær skal ikke være 50-50. Avtalen skal gjelde fra mandagen (25/4). Da skal han egentli ha barna 1 natt neste uke og fra onsdag uka etter. Hvis han nå kommer på søndag og krever at han skal ha barna kan jeg da nekte han det selv om han ikke har skrevet under på avtalen? I tillegg kommer jeg til å nekte han å være i huset ettersom han de siste to månedene ikke har betalt regninger eller lån. Ifølge min advokat kan jeg gjøre det. Men er rådvill på hva jeg skal gjøre hvis han kommer på søndag og krever å bo i huset neste uke sammen med barna.... Det skal også sies at han viser lite interesse for barna når jeg har de. Jeg "overtok" barna på søndag, han svarer ikke hvis jeg ringer eller sender melding, og i dag først fikk jeg melding fra han om hvordan det går med barna!
minitromsø <3 Odinn <3 Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 hvordan skal samvær være framover? skal dere fortsatt dele hus? ville tro at du har lov å nekte ja.. men han må jo skrive under på samværs avtalen, vist kje hadde eg tatt kontakt me advokat.. skulle han dukke opp på søndag, hadde eg ringt advokaten å rådført meg.. lykke til
mT3 Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Tror jeg ville stått på mitt om jeg var deg, siden barnets far ikke har betalt sin del av regningene.
nurket4a Skrevet 22. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. april 2011 Skal ikke dele hus, men vi er ikke enig om hvem som skal beholde huset. Hvis vi ikke er enig til fredag så vil min advokat sende et krav... Kan liksom ikke ringe advokaten min å rådføre meg nå når det er påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå