Gå til innhold

svigermor har gjort meg pyskysk dårlig og fysisk dårlig.

Anbefalte innlegg

jeg klarer ikke svigermor og svigerfar. etter flere år med bråk så har jeg fått nok.

jeg vil ikke skilles fra mannen, elsker han over alt på jord. vi har to flotte barn sammen. men min mann sier ingenting til sin familie slik som ting er blitt. å det er veldig dumt for min del

jeg begynner å kaste opp når jeg ser svigermor og svigerfar. jeg får vondt i magen og tårene kommer.

jeg har forsvart meg hele tiden mens det har hvert noe. å sier min mening rett ut. men nå kjenner jeg at jeg ikke vil se dem mer.

noen som har opplevd lignende og vil fortelle meg eller som bare har råd å gi meg så vil jeg bli kjempe glad.

Fortsetter under...

Få mannen din til å stå opp for deg! Ærlig talt, det er hans jobb å forsvare deg ovenfor sin familie ikke din!!

Prøv å gi f*** i svigermor og svigerfar sine meninger om deg, det er tydlig at du ikke kan forandre dem og du vet selv sannheten. Forklar din mann at de ikke er velkommene i ditt hjem på bakgrunn av alt som har skjedd, men han må gjerne treffe dem hos dem og evt ta med barna hvis de ikke er involvert i dette.

da må mannen din faktisk begynne å stille opp for deg.du er hans utvalgte,dere har en familie sammen og han skal ikke lenger ha så sterke bånd til sin familie lenger.med det mener jeg at han skal heller stille opp for sin egenproduserte familie enn sine foreldre.

det er en del av det å bli voksen og ansvarsfull dette med å kutte båndene litt.

om han elsker deg og vil deg alt godt så er det hans plikt å si ifra til sin egen familie.ellers må han godta at du aldri vil se dem eller treffe dem igjen.

du må slutte å la disse to få så stor plass i livet ditt.kanskje sitter du fast i et gammelt tenkemønster som du ikke klarer å bryte,slik at du ikke kommer deg ut av den negative spiralen du nå er inni.

kanskje en tur til en psykolog hadde hjulpet deg? slik at du får hjelp til å fornadre tankemønster .de kommer alltid til å være en del av livet ditt desverre,men de trenger ikke å være en del av hverdagen din og livet du lever til vanlig.

jeg er nok i mye av de samme tankene mye. og tenkemønster.

men det har nok litt med at vi aldri får fred fra de. de ringer opp til flere ganger dagli. sender meld. og forventer at de skal se ungene våre hele tiden når det passer de. å sier vi nei.da blir maset verre.

vi bor en time unna de,. og bor nærmere min familie,

min mann og hans foreldre har ikke veldig godt forhold. og dermed overdriver alt når de setter igang.

jeg skal å få hjelp i mai. men etter i dag måtte jeg bare få ut en del.

jeg er sliten og har hvert på gråten i flere timer. har et bra forhold til min mor og prater en del med henne oppi dette.

Annonse

Bestill time på familievernkontoret, funker ikke dette, så må du enten finne deg i dette, eller gi han ett valg. Enten å støtte deg eller at du flytter fra han. Noen ganger må man bare sette hardt mot hardt for å få en mann til å forstå.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...