Gå til innhold

Hvor mange og hvem har dere avslørt her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke avslørt noen, men har blitt avslørt selv:-) Det var en historie fra fødselen en venninne kjente igjen og hun fortalte det neste gang vi møttes. Gjør meg ingenting, men jeg har byttet nick etter det og prøver å ikke fortelle ting folk kan kjenne igjen eller ting jeg ikke vil alle skal vite annet enn når jeg er anonym.

Annonse

Det er jo greit hvis man ikke skriver noe galt tenker jeg, mange er aktive på forum. Men når man legger ut om familiekrangler osv osv blir det bare flaut og dumt. Jeg har fått vite hvem ei var pga en historie om familien her inne og den stemte ikke spesielt godt overrens med hvorfan hun egentlig hadde oppført seg.

Jeg kjenner et par stk her inne i det virkelige liv også, men gjør det noe?

Ville aldri tatt opp noe jeg vet de ikke ville likt, og hvis jeg vet folk vil bli holdt "hemmelig" her inne, ville jeg aldri avslørt de. Selv skriver jeg ikke noe her inne, anonym eller ikke, som jeg ikke kan stå for.

ingen men så titter jeg ikke etter heller for å koble.

men så vet jeg at ingen vet hvem jeg er eller fordi jeg ikke blottlegger eller deler slike ting.

men det har ikke noe med at jeg har tenkt så nøye gjennom det heller men skriver sjeldent egne erfaringer eller opplevelser på nett.

Har kjent igjen ei som gikk året over meg på barne og ungdomsskolen, hun hadde bilde på profilen da og var ganske aktiv før:)

Hun jobber i en barnehage her og nå vet jeg det meste om hvilke problemer hun og mannen har hatt, at de hadde problemer med sexlivet fordi hun ikke hadde lyst på han lenger osv, hvor ofte de hadde sex osv..

Litt rart å vite sånt om folk du ikke kjenner men bare vet hvem er..

Jeg kjenner flere her inne .

Har avslørt søsteren min her inne .hehe.

Om folk avslører meg så er det helt greit , står for meningene mine både her inne og i det virkelige liv ...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...