Gå til innhold

Synes d er trist og se at x ikke ringer ungene sine når han er med nye dama...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvor ofte er han med den nye dama da og hvor ofte ser han ungene?

Om han ser unga en til to ganger i løpet av en uke Altså onsdager og annen hver helg. Eller mer en det trenger han vel ikke snakke så mye med de utenom.

Er ikke normalt at den foreldren som ikke har barna ringer de hver dag for å høre hvordan det går.

Han regner vel med at barna kan ringe (eventuelt med din hjelp) om de savner han og at de har det bra med moren sin som helt sikkert tar kontakt om det er noe som skjer.

Exen min har ikke dame men om han skulle ringt støtt og stadig hadde jeg blitt sprø. Barna mine er små da og trenger meg til å hjelpe til i samtalen. Han vet jeg ringer han om barna vil snakke med han eller om det er noe som skjer som han bør vite.

Helt ærlig, om dere har barna likt så synes jeg (personlig) at det er en uting at dere skal ringe barna om det ikke er noe spesielt når de ikke er hos dere.

Om det faller seg naturlig for deg, så får du ringe når de er borte.

Men å se det negativt at han ikke gjør det synes jeg er å lage problemer ut av ingenting.

Som jeg leser det, så virker du litt sjalu for at barna ikke er hovedfokus når han ikke har dem, og du bryr det for mye om hva x og ny dame gjør.

Tror kanskje han har kommet litt lenger i prossessen enn deg, og mer tilpasset seg et nytt liv?

Du vil kanskje føle det annerledes når du har fått en ny mann og?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...