Kjærlighet <3 Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Here I come! :-) Endelig sier jeg bare! Dette svangerskapet har vært langt og lengre enn langt. Håper siste trimester FLYR avgårde i strålende vær i vår og sommer :-D Vi venter på deg LilleBror, gleder oss til juli og du kan komme <3
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Velkommen hit! Jeg selv håper på å "sjekke ut" herifra ganske snart, hehe :-P 39+2 på vei og vil ha jenta ut NÅ Hehe
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Hurra for siste innspurt! Jeg blir her en stund til, har termin om 50 dager! Lykke til videre
M-Sophie-Har født Skrevet 23. april 2011 #4 Skrevet 23. april 2011 Følger etter deg i dag :-) Endelig begynner det å nærme seg! Med først 100 % sykemelding til å gå over til 60 % sykemelding så har dagene gått så altfor seint... MEN nå nytes påsken og finværet :-) Herlig, herlig :-) Måtte tida gå fort fremover !
Kjærlighet <3 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2011 Ja, da er det snart påtide å komme ut i verden! :-) Håper du får treffe lillejenta di snart. Lykke til! :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. april 2011 Jeg har vært 100% sykemeldt hele svangerskapet og kommer til å være det helt ut :-( Så dagene går veldig sakte. Men håper på at de skal gå litt fortere nå somvåren kommer og jeg klarer å komme meg litt ut :-) Har termin ganske så likt vi to da! :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 23. april 2011 49 dager i dag da ;-) Kommer til å gå fort det :-) Lykke til videre du også !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå