Gå til innhold

Naboen har giftet seg med ei Thaidame, og det viser seg...

Anbefalte innlegg

at det var ei som sambo hadde en natt med for flere år siden (før vi var sammen) som var desperat etter å få telefonnummeret hans og som ville at de skulle gifte seg!

Han visste det ikke før hun kom mot ham og tydelig viste at hun kjente ham igjen! Hun hoppa på ham og gav ham klem og kyss på kinnet og sa "you lucky, he very good!" til meg!

Faen, jeg vil da vel ikke ha ei tidligere hore som mannen har pult som nabo? Hva gjør man med slikt? Flytter? Gir sambo forbud mot å gå i nærheten av det huset? Æsj, dette var ekkelt ass....

Fortsetter under...

Hore? Har hun vært det altså? Eller mener du at alle Thaidamer som prøver å gifte seg med villige nordmenn er horer??

Uansett: Lite du får gjort, og for alt DU vet, så kan dama være verdens herligste menneske! Hun virker jo imøtekommende og positiv.. Prøv å bli kjent med naboen din du, alle kan komme utfor å bli nabo med en ra ektefellens fortid, verden er nemlig ikke stor.

Huff, du har en lite sympatisk måte å ordlegge deg på. Et "ei mannen hadde et onenightstand med for noen år siden flytter inn i nabohuset" hadde holdt lenge. Uansett så skjønner jeg faktisk at det er litt kjedelig for deg. Men nå er hun gift og det samme gjelder mannen din. Du har nok ingenting å uroe deg for.

Sambo har vært ærlig om hva han gjorde den gangen i Thailand. Han var i en dyp depresjon og trodde han var på en vanlig bar, og endte opp med å betale for sex. Så ja, jeg vet at hun har vært prostituert.

Føler at det er utrolig ekkelt at akkurat hun skulle komme hit. Det er liksom noe annet når han faktisk har hatt hu enn om det hadde vært en hvilken som helst annen dame.

Er vel bare jeg som overreagerer. Jeg er 100% komfortabel med fortiden hans, men akkurat nå kom fortiden litt vel nært mitt hjem føler jeg....

Forresten så kjenner jeg flere asiatiske kvinner gjennom barnehagen, og de er flotte mennesker. Flottere og mer åpne og snille damer (og mennesker generelt) skal en leite lenge etter!

HI

Annonse

Horekunde ser jeg på som en som ved gjentatte anledninger kjøper sex, ikke en som driter seg ut en gang under veldig spesielle omstendigheter. Det var ikke noe jeg likte å høre når han fortalte det heller, bare så det er sagt. men så er jeg i stand til å forstå hvordan han hadde det på den tiden også, og at en fort kan gjøre idiotiske ting en angrer på i en dyp depresjon.

HI

Det er etter min mening forskjell på en ONS og sexkjøp, derfor så synes jeg det har litt å si her. Men som sagt: Jeg har akseptert den feilen han har gjort, men det føles veldig ubehagelig å ha henne som nærmeste nabo. Men det er forhåpentligvis noe som bare er en "vanesak" det også. Sambo syntes også det var litt merkelig, og har full forståelse for at jeg reagerte da.

HI

er det så forbanna farlig da?!? Han kjøpte sex i Thailand (hvor mange single menn har ikke det?) og nå er dama gift med en anna, som viser seg å være nabo'n din. So the F what?!? Dama er sikkert grei hu, og DU er forutinntatt i dine meneninger om henne!

Du sa jo INGENTING om at det var sexkjøp i hovedinnlegget (som var alt jeg hadde lest når jeg svarte). Du sa derimot "Sambo hadde sex med..." Også virker det som du forandrer historien etterhvert

Jeg tror du er et troll som kjeder deg. Har eksen barna i ferien kanskje?

Jeg har da ikke ytret noen mening OM HENNE jeg? Jeg har bare sagt at det følte veldig ekkelt og ubehagelig med akkurat det sammentreffet. Men som jeg sa, det er vel bare en vanesak det også. Jeg må vel bare gi det litt tid for å få bekreftelse på at det ikke blir ubehagelig.

HI

Annonse

Ja, beklager, jeg skulle formulert det litt annerledes. Men jeg skrev da hore? Burde vel egentlig holdt lenge for å forstå sammenehengen, men der feilvurderte jeg visst litt. Faktisk så hadde jeg ikke hatt fantasi til å dikte opp et så idiotisk sammentreff....

Forresten så har jeg ikke noen eks som er BF til barnet mitt, det er det nemlig sambo som er.

HI

Jeg skulle ha hatt ei thaidame til nabo, de lager så god mat jo. Skulle ha prøvd å bli venninne med henne:)

Thaier er så pragmatiske at det betyr nok ikke noe for henne at hun prøvde å gifte seg med mannen din....hun ville nok bare prøve å komme seg bort fra et vanskelig liv mer enn at det var ekte kjærlighet.

Eksen min hadde også (etter meg) et forhold til en thai, som ville gifte seg og tror ikke at det var pga. kjærlighet....men det forsto han selv. Men uansett, de ser på kjærlighet på en annen måte, å gifter seg mest av praktiske grunner enn av kjærlighet. Desuten er thaimenn ofte veldig dårlige ektemenn.

Og ja, jeg har flere thaivenninner, så det er derfor jeg skriver dette. Ord fra deres munn ikke min. Du har ingenting å frykte!

19.15

Thailendere har ufattelig god hukommelse når det kommer til personer de legger merke til. Jeg og mannen bodde på samme hotell som han bodde på i 2004 og der var det jammen meg en som kjente ham igjen! Han jobbet visst i restauranten. Så det at ei dame kjente igjen samboern til HI er ikke noe sjokk. Han er vel bare av den lett gjenkjennelige sorten...

Til HI:

Slike ting kan fort føles litt ubehagelige ja, men husk at thaidamer er verdens snilleste damer, og utroskap eller å gå etter andre kvinners menn bevisst er ikke noe de gjør. Du kan ta det helt med ro, og for å si det slik: Jeg tviler på at akkurat hun betydde så veldig for samboern din. Du sier det jo selv, han var dypt deprimert og var ikke helt seg selv. Du må bare venne deg til tanken.

Hadde det vært meg så hadde jeg også følt på ubehaget, men trøst deg med den fantastiske kulturen hun kommer fra som gjør henne utav stand til å være utro selv og ødelegge ekteskap!

Akkurat som Sa-nata-ana skriver, du kan ta det helt med ro - det ligger ikke i deres natur og prøve å stikke av med mannen din.

Hun er sikkert ei alle tiders jente, prøv å finn deg i henne og bli venner med henne.

Det som ville irritert meg mest oppi dette er at mannen min hadde vært horekunde. Grisegutten!

"Thaidamer har utrolig god hukommelse". Også kommer du med et eksempel. Betyr det altså at Thaidamer generelt husker bedre enn andre? Blir helt flau når jeg leser sånne generaliserende ting. Tror dere virkelig det er så stor forskjell på ulike folkeraser at fordi en person har en egenskap har resten av befolkningen også det?

Du klarer å forsone deg med at mannen din har betalt for å ha sex med ei hore, med at den samme hora flytter inn i nabohuset, DET har du problemer med?

Herregud, kunne aldri ha respektert mannen min igjen etter å ha fått vite noe sånt.

"trodde han var på en vanlig bar, og endte opp med å betale for sex. "

SÆÆÆÆÆÆÆÆRLIG at han ikke visste hun var prostituert FØR han kn%¤la henne.. Ikke vær naiv, HI!!

Men når det er sagt; jeg forstår at du syns det er kjiipt å få henne som nabo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...