Gå til innhold

Termin idag, men det skjer ufattelig lite...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ikke bare sette igang...

Har hatt sinnsyke mye kynnere de siste par dagene, ikke vonde. Og stikkinger og masse mens smerter på natta.

Har en veldig aktiv baby i magen som jeg bare gleder meg til å gå ut.

Eneste forskjellen jeg kjenner idag er at jeg har litt knip i magen, men det kan jo bare være mageknip.. har jo vært plaga med hard mage...

Håper alt dette kanvære starten på noe....

Håper tulla kommer snart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff ja skjønner du er lei nå. Jeg har ei uke igjen.. men jeg kjenner på hele meg at det er rett rundt hjørnet. Blir gal av å vente rett og slett!

Det med mageknip kan godt være starten på noe. Tarmene pleier av og til å tømme seg rett før fødsel, og det er jo bra!

Det nærmer seg veldig nå! Lykke til :)

Skrevet

Heisan Snuppa:)

Ja, tenker meg at du venter ja, kjenner jeg venter selv jeg:)

Håper det skjer noe snart, gleder meg til og høre den fine historien om når dere møter deres veldig etterlengtede datter:)

Mange varme klemmer fra meg:)

Skrevet

Hei vennen. Signerer Tirilgirl her:)

Er inne her hver dag for å sjekke om det skjer noe med deg, er sikker på at det skjer noe snart. Ønsker deg masse, masse lykke til med fødselen. Tenk nå er du snart ferdig:)

Masse varme klemmer:)

Skrevet

enig med deg! Har også termin i dag, skjer ingenting. Nå kan det godt starte.... Leger og jordmødre har vært helt på tuppa redd for at jeg skulle føde før tiden. Men snuppa har vist ikke tenkt seg ut.

Prøvde oss med en runde i senga i går, men det hjalp ikke.

Legen fikk tøyd til 2 cm på tirsdag, det hjalp heller ikke. Så nå vet jeg ikke annet enn at vi må smøre oss med tålmodighet!

Lykke til, håper det starter snart for oss begge!

Skrevet

Ja harke skjedd noe her idag, bortsett fra kynnere. Satser på at det skjer noe iløpet av helga.

Skrevet

Hei Carina :)

Ville bare sende deg noen hold-ut-tanker...snart har du jenta di i amene dine - bare snakk om noen dager igjen! Ønsker deg masse masse lykke til med fødsel og barseltid :)

Takk for følge siden august :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...