Minera Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Håper noen har samme opplevelser som meg som kan hjelpe meg.. (beklager ekle detaljer) Er i følge menstermin 37 uker i dag, UL 36+2.. Og har enorme smerter i skambeinet, klarer nesten ikke bevege meg.. og så har jeg svake murringer der hvor man har menssmerter.. er uggen i formen, kastet opp i går.. og har hatt diare aktig avføring i en ukes tid (veldig ofte, nesten til hvert måltid), mye kynnere som strammer godt.. Babyen har lagt seg veldig langt ned i bekkenet.. Er dette normale ting å føle siden jeg er så langt på vei? Eller kan det bety begynnelsen på noe? Vet i såfall ikke hvor lenge jeg klarer å gå sånn, er enormt smertefullt og slitsomt..
Fødeklar_ja! Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Høres no ut som om nåkka e i gang Eller så e det de berømte maserien du har.
Mammatilmaibaby<3 Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 håper formen bedrer seg snart, eller at ditt lille gull snart kommer ut lykke til 38+5 <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå