Gå til innhold

tid for å gå i dvale?

Anbefalte innlegg

Gjest Tutt1-2-3!
Skrevet

Nå er jeg LEI! Har 16 dager igjen til min første termin, og nå har jeg plutselig nådd det punktet da jeg har lyst til å barrikadere dører og stenge meg inne hjemme, ALENE!

Skjønner ikke hvordan folk får seg til å si det de faktisk sier til høygravide jeg! I laaange tider har jeg fått kommentarer som feks, -sikker på at det ikke er to? -du må da være mye lengre kommet enn du tror? -aldri sett noen med så stor mage, så tidlig før!! BlaBlaBla....

I påsken er topp tre kommentarene: -Gurimalla! Som du ser ut! -Nei fy faen, nå må det være like før vomma revner! og, etter å ha bedd om å få se magen uten klær -Usj, noe så ekkelt!

Jada, jeg vet jeg er stor, og jada, jeg får store barn! GRRR!! Merkelig dette med gravide og alminnelig folkeskikk! Har hatt kommentarer på tunga, og sendt mange av dem ut i hytt og gevær, som svar, men nå er det liksom nok! Tror nok det blir isolasjon de siste dagene/ukene nå! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fysj så stygge kommentarer:/ Har selv gått i dvale slik at jeg slipper å treffe noen;) Kommer så mye vann i kroppen på slutten at jeg gidder rett og slett ikke å høre at "nå er det ikke lenge igjen ser jeg" at jeg selv velger å holde meg i skjul;)

Skrevet

Samme her! Drar bare ut når jeg MÅ, hehe :-P

Skrevet

Jeg å :) Bra innlegg :) Jeg misunner de gravide som elsker å gå gravide.. Jeg elsker barn og er ufattelig takknemlig for at jeg kan få barn, ikke misforstå, men det å gå gravid er ikke no for meg :( Men alt hva man gjør for di små nurkene våre :)

Skrevet

Jeg liker å gå gravid men fra uke 32 er det slitsomt, hehe:-P Og på slutten er alt bare et ork men ufattelig glad for å kunne få barn og har lyst på fler, hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...