Juliprinsessene Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Hvor lenge er lenge å gå uten å kjenne liv/spark i magen? er i uke 30+1. Har ikke kjent liv siden i går ettermiddag/kveld. Vaneligvis kjenner jeg mye liv om natta, men i natt har det vært helt stille.
MiraculixGRAVID Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Har du prøvd å drikke kald saft/ brus? Når jeg har vært engstelig har jeg drukket kald brus, spist sjokolade e.l , deretter lagt meg litt nedfor å kjenne etter. Da har han som regel begynnt å kvikne til ganske raskt! Har også ringt fødestedet pga dette,og fått samme beskjed! Alt er helt sikkert bra med babyen din, men ring heller enn å være beskymret!
snuppene 09 og 11 Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 syntes rådene du fikk i innlegget over var gode. kansje har du sovet ekstra tungt i natt.. noen ganger sover man bedre enn man tror, og kansje derfor du ikke har kjent den lille.
cessy*og prinsessa si* <3 Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Ring føden,ikke noe å nøle eller tenke over. Ring de så hører du med dem,man skal ALDRI gå lenge å bekymre seg over slikt. Bedre med en tlf for mye enn en for lite. lykke til=)
Lillevenn33 Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Ring føden!!! Håper at alt er i skjønneste orden.
julebaby<3 Skrevet 23. april 2011 #6 Skrevet 23. april 2011 Jeg opplevde akkuratt det samme da jeg var 29uker på vei. Jeg kom på at jeg ikke hadde kjent liv hele dagen og dagen etter kl 8 på kvelden ringte jeg føden. Jeg hadde da prøvd med sjokolade og mye cola, men lillemor ville ikke sparke. Jeg fikk beskjed at jeg kunne komme så fort jeg hadde mulighet. Så sjekket de meg med ct-scan(tror det het det), ultralyd, urinprøve, de tok tempen og målte blodtrykk... Alt var i skjønneste orden, lillemor kviknet til kun 5 minutter ut i ct-scan'en Hun hadde bare tatt seg et par dager hvile... Det var vist helt normalt at de hadde ett par kjempe rolige dagen(de kan også ligge med beinavendt innover, da merker man det ikke like godt) Føden sa at det var helt riktig å ringe dem, absolutt ikke noe å nøle på. Jeg var redd de skulle bli sur siden hun bare "sov" om du skjønner.. Men så absolutt ikke! Helt etter boka å ringe, evt ta turen. Ønsker deg all lykke og håper det samme gjelder deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå