Gå til innhold

kommer jeg til å miste barnet eller har jeg allerede mistet???

Anbefalte innlegg

er fem fullgåtte uker i dag....begynte som vanlig å spotte før mens. 4 dager denne gangen. spottet til tre dager etter den skulle startet- det gav seg og onsdag fikk jeg masse mørk rødt blod på papiret, ingen klumper. kun en gang og spottet etter det igjen. spotter litt fortsatt. varierer mellom brunt og rosa.

syns selv at puppene er mindre ømme og er ikke så uggen lenger.

har ikke og har heller ikke hatt noen form for smerter. legevakta tar jeg ikke inn så får liksom ikke sjekka no heller.

Fortsetter under...

Det er veldig vanskelig å si om du har mistet eller ikke. Det er mange som blør i et svangerskap og alt er normalt. Jeg hadde heller ikke mange symptomer i begynnelsen og de jeg hadde dabbet også fort av og alt har gått bra hittil. Når jeg hadde SA så spottet jeg først brunt i noen dager også fikk jeg veldig mensen smerter, deretter kom det masse friskt rødt blod med koagler i. Det eneste du kan gjøre er jo å vente. Ta en blodprøve hos legen så ser dem om hcg stiger eller ikke. Masse lykke til! Håper alt er bra med spiren din :)

Jeg spottet også brunlig i 1-2 uker når jeg var kommet ca 7-8 uker i sv.skapet, men alt var i skjønneste orden. Dette er nr 3 og jeg har ikke gjort det med de 2 første og var sikker på at det gikk galt, men min Gynekolog sa at mange småblødde/spottet hver mnd når de normalt sett skulle hatt mensen. Dette er ikke uvanlig, og jeg tror du skal slappe av og roe deg ned, så får du målt HCG etter påsken. Det er nok for tidlig å se noe ordentlig på ultralyd. Uansett dette går bra skal du se, Lykke til!!

den ene gangen med masse mørk rødt blod på papiret som plager meg. spottet hele tida etter det. nå er det både rødt rosa og brunt blanda sammen i en lys farge på papiret men veldig lite. spottet før ikm og.

jeg kan visst komme til en innvendig ultralyd i uke 6 for da kan man kanskje se hjerte aktivitet om man er heldig. ikke hatt det sånn her med de to andre så derfor er hele hodet mitt innstilt på at denne ungen får jeg ikke:( er vondt og ha de tankene:(

Uff, jeg føler med deg :-( Men jeg har spottet brunt i alle mine svangerskap om det er til noe trøst. Det er vanlig med smerter når man har SA men du har ikke det? Jeg var på ul i uke 6 og fikk se hjerte banke, det er absolutt verdt det :) Jeg hadde prøvd å fått til time til privat ul i påsken om jeg var deg, det er ikke noe godt å gå sånn, det vet jeg selv.. Hele dagen går bare til å tenke og håpe og det er slitsomt. God klem til deg :)

Annonse

ingen som tar meg inn i påsken. de sier og jeg er for kort.

men jeg skal gå til fastlegen min på mandag og få henvisning til tidlig ultralyd. da er jeg godt inni uke 6. de siste do besøkene har det vært helt tørt og ikke no farge. flere mener at jeg helt sikkert har baby i magen ennå siden jeg ikke har hatt noe mer mengder blod og ikke vondt ett eneste sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...