Sandradee* Skrevet 22. april 2011 #1 Skrevet 22. april 2011 Hei hei:) Egentlig er jeg ei skikkelig bv jente.. vært der inne siden sommeren 09 =P Men nå har de forandret forumet der,å liker det ikke.. Så tenkte å prøve meg her så får vi se om jeg trives Jeg er ei jente på snart 24 år, å vi er nå i pp 19... Har gått en stund på pergo,og hadde i sept.10 en SA.. Skal til siste undersøkelsen av utredning i mai så da ser vi om det blir pergotroll eller ass.befruktning Såå det var kort og greit om meg da:) Hvem er dere? Hilsen Sandradee*
Holly Wood Skrevet 22. april 2011 #2 Skrevet 22. april 2011 Heisann Velkommen hit, ganske fersk på dette forumet jeg også Vi har snart prøvd i to år, men ingen klaff. Var på røntgen av egglederne og der viste det seg at jeg hadde en tett eggleder., Men den klarte de å åpne igjen. Og samboerns sæd er visst ikke helt optimal. Så nå er vi igang med prøverør... Er godt i gang med spray og begynte på sprøyter i går. Så nå krysser vi fingrene for at vi skal klare å bli gravide på denne måten:) Lykke til med prøvingen:)
Smurfebaby Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Velkommen hit Er egentlig ganske ny her jeg å. Har vært prøver siden februar så dette er vår 3pp. Vi prøver på vår første :-) Har begynt med cb monitoren denne pp så no venter vi bare på ikm. Er 5dpo i dag. Har vert på bv men syns dette forumet er mye bedre Ser at dere har prøvd lenge, ønsker dere lykke til å håper den sitter snart :-)
¤ frk. C med 3 små ¤ Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Velkommen hit:) Jeg er 28 år og har vært her på bim en stund, første gang i 2005. Vi har to barn fra før og tenker nå prøve på en til. Jeg har også vært innom bv, men fant ut at jeg trivdes bedre her. Håper du og trives. Lykke til med prøving
Sandradee* Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2011 ååå vil du fortelle litt om undersøkelsen? Det jeg skal på å gruer meg skikkelig masse.. Selvom det skal bli deilig med svar også Min kjære har gode svømmere men ikke det optimale antallet vist.. Skal ta ny prøve da... Ååå så fint at dere har kommet i gang da:) Masse lykke til med prøvingen
Sandradee* Skrevet 22. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2011 Tusen takk :) Masse lykke til med prøvingen da =D
Sandradee* Skrevet 22. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2011 Tusen takk:) Lykke til med prøvingen på nr 3 da :) Likte oppsettet å enkelheten på bv veldig godt.. Var virkelig fast inventar Kanskje jeg blir dte her istede om jeg trives Tusen takk skal du ha:)
MrsMayer ♥ Skrevet 22. april 2011 #8 Skrevet 22. april 2011 Hehei Velkommen hit! Jeg er både her og der jeg og liker godt dette forumet også. Tenker jeg henger her mest til det er i orden på bv og til stormen med alle trådene om det nye forumet er over
Holly Wood Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Var ganske spent før jeg skulle ta røntgen av egglederne, men det gikk veldig greit. Hadde på forhånd hørt litt delte meninger om det var vondt eller ikke. Det startet jo egentlig som en vanlig GU, de puttet et eller annet oppi og jeg fikk ligge og se på skjermen når kontrastvæsken ble sendt igjennom. Til å begynne med var det egentlig mest ubehagelig, men siden jeg hadde en tett eggleder ble det ganske vondt må jeg innrømme. Men hadde det ikke vært for at den var tett så hadde det gått veldig greit... Hun stoppet opp og fortalte at den ene var tett og lurte på om hun skulle prøve å åpne den, med å prøve igjen med et skikkelig trykk. Hun klarte da å åpne den:) Var mest vondt der og da, men litt småvondt i timen etterpå. Skjønner at du gruer deg, men jeg følte det var verdt smerten etterpå. De fikk jo åpnet egglederen... Det sies jo at du har større sjanse for å bli gravid rett etter denne undersøkelsen, så vi får håpe det skjer med deg:) Så gled deg i steden for å grue deg du;)
Bare meg123 Skrevet 23. april 2011 #10 Skrevet 23. april 2011 Hei Hva betyr forkortelsen bv? Lykke til med prøving,og utredning Er under utredning selv her,og håper på prøverør. Bare man slipper igjennom... :-/ Har holdt på i to år med inseminering med donor... i danmark. Nå er jeg lei,og vil gå neste steg... Ganske fortvilende at de ikke finner noe galt med meg,men finner heller ingen grunn til at jeg IKKE blir gravid Uforklarlig barnløs...hater det ordet! Uansett,det var litt om meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå