Gå til innhold

Hvordan ser barnet ditt ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldstegutten har samme hårfarge som meg, blond (men ikke helt superblond)o blå øyne som meg, ellers så ser han egentlig veldig mye ut som faren sin bare at alt er mindre og søtere ;)

Minstegutten er enda lysere i håret enn meg, så altså blond han også, han har blå øyne og nokså utstående ører som meg, bortsett fra det så er han er tro kopi av storebroren og dermet svært lik sin far han også. :)

Mannen min:

Mørk

Middels høy

Kraftig bygd

Sterke, definerte trekk

Tykt hår

Blandingsøyne (blå, grønne, brune)

Jeg:

Middels mørk

Myke trekk

Kraftigere bygd nedentil, men slank overkropp

Lavere enn gjennomsnittet

Tykt hår

Blandingsøyne (Grønn, Blå, Brun, Grå og gullspetter)

Barnet vårt:

Middels mørk

Myke trekk, men noen definerte

Normal byggning

Lavere enn gjennomsnittet

tykt hår

Blandingsøyne

Altså er han en salig blanding av oss begge, og begge familiene våre sverger at han ligner på den ene eller den andre :P Han har mye av mine trekk i neseparti og munn/hake, men min manns trekk i øyne, panne, ører osv. Nå er han bare 3 da, så blir moro å se hvordan han utvikler seg ^^

Jenta vår har mitt blonde hår, min nese, hake og min øyefarge (blå), og har fra faren arvet tommeltottene;), tærne, øynene, hodeform/størrelse, hårfestet og munnen.

I tillegg kjenner jeg meg også veeeldig igjen i hennes personlighet. Tror hun har arvet mange av mine personlighetstrekk. Hun er veldig lik meg når jeg var på samme aldre.

Mannen min.

Høy, kraftig og breiskuldret men slank

Gyldenbrun hud

Mørkebrunt hår

Brune øyne

Laaange øyenvipper

Meg

Mellomblondt krøllete hår

Vanlig hudtype

vanlige øyenvipper

blå øyne

slank

vanlig høyde (173)

Barn 1

Mellomblondt hår

brune øyne

gyldenbrun hud

slank men ikke spinkel (gjennomsnittlig)

Lange øyenvipper

Barn 2

Mellomblondt/lysebrunt hår

blandingsfarge på øynene

vanlig hudfarge

tynn (under gjennomsnittlig)

Langt øyenvipper

De er en blanding av meg og mannen 50-50

Han ser ut som verdens vakreste lille tass! Heheh :) Blondt hår, gyllen hud (heldigvis etter meg, pappan blir griserosa haha) stoooore blå øyne, lange vipper. Mest lik pappan sin. Han er blid stort sett hele tiden :) Han er bare så deilig. 10 mnd gammel :) Veldig habil i saken er jeg dog ikke :)

Annonse

Alle våre tre barn likner veldig mye på hverandre. Mellomblondt hår og blå øyne etter både meg og faren. Alle er spinkelt bygd og har laaange øyenvipper (dette også etter både meg og faren) og alle tre er lyse i huden (dette også etter oss begge). Så ganske mange likheter her faktisk, men de er veldig ulike i personlighet da ;)

Mannen min:

Mørk blond

blåe øyne

middels høy

grov bygget

markerte skrådde øyer.

kløft i haka.

Meg:

Middels blond (lys blond som barn å tenåring)

grønne øyer

liten og nett

sønnen vår:

kløft i haka

blåe øyer

grov bygget som sin far

lys blond.

Likevel er han mest lik meg, men hadde han hatt sine fars øyer så ville han blitt sett på som tro kopi av han, han trekk over øya til faren, men thats it.

Lilebroren er ikke kommet ennå så det blir spennende å se.. 2 dager til termin :))

Jeg: brunette, langt hår. blå øyne. høy og noen kilo for mye etter siste svangerskap. ganske bleik

eldste sønnen min: litt høy for alderen, slank. brune øyne. mørk brunt hår. krøller. brun i huden

faren til eldste gutten: svart hår, brune øyne, mørk i huden. høy og slank

yngste sønnen min: liten og rund. blond, blå øyne. ganske bleik han og

faren til yngste gutten. ganske litt sønnen sin:)

Annonse

Jeg har mellomblondt hår, gråblå øyne, er middels høy, naturlig slank, svært lys i huden med noe fregner over nesa, "babyface"-utseende (store, åpne øyne, liten nese, myke trekk), hjerteforma ansikt.

Samboeren min har veldig lik hårfarge som meg, men var helt lys som liten, har isblå øyne, ganske høy, slank, fin, jevn hudtype, "langt" ansikt med tydelige, men pene trekk. Lang nese og smalere øyne enn meg.

Sønnen vår på to år er en veldig blanding av oss begge. Mange synes han ligner på meg, mens andre igjen sverger på at det er pappan som han ligner. Han har likt hår som jeg hadde som liten, og min øyefarge bare litt lysere, øynene ellers er en blanding av oss. Åpne og store som mine, men formen er ellers mer som faren sine, altså ikke runde som mine. Han har mer avlagt ansikt enn meg, men ikke så mye som sin far. Han er over gjennomsnittet høy og slank. Har fin nese som også er en blanding av oss. Tydeligere og lengere enn min lille nese, men ikke like mye som sin far. Hudtypen er nok mest som sin far. Munnen og smilet hans vet jeg ikke hvem han har mest fra. Han har et penere smil enn både sin far og meg.

Mammaen (meg), blondt hår, blå øyne, litt tjukk, normal høyde for dame å være :)

Pappaen: brunt/svart hår, brune øyne, gyllen hud,lang og tynn.

Barnet: Har egentlig det meste etter mammaen sin utenom hårfarge og øyefarge og at hun har kroppsformen etter pappaen sin.:))

Verdens nydeligste <3 (mener jeg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...