stjerne-kikker<3 Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Er andregangsfødende jeg da! Men føler meg allerede som en hvalross! Har de to siste mnd bare spist normal Mat og frukt! Ikke klart godteri av noe slag pga kvalme! Men har alikevel Lagt på meg 2-3 kg! Føler meg så uvel! Fysj! Og magen strutter som bare det og er igrunn steinhard men når jeg ligger nede er den bare kvapsete og rett og slett ett fettberg!!!!!! vann i kroppen har jeg også allerede! Normalt? Åhåi! Ble et syteinnlegg men kanskje jeg treffer andre også som kjenner se igjen å har råd???? Mottas med takk;) he he
Eplebiten Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Magen min er ganske kvapsete. Min er og rett og slett er fettberg! Var på besøk hos svigers idag, og de spurte om jeg hadde fått noe mage (skjuler for tiden magen bak store gensre/tunikaer) og da dro jeg opp genser og sa, nei her er det nok bare fett. Gleder meg til det kommer en finere mage enn bilringen jeg har fått.
stjerne-kikker<3 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2011 Skjuler meg godt jeg og! Sist gang hadde jeg ikke sånn, da fikkk jeg bare en søt kul som ble større og større! Magen var s En rund ball! Elsket magen min, nå er den rund hele magen sånn skikkelig fra under puppa ned til underlivet! Ikke fint!!!!!
Skrømti Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Jeg er i uke 12, og har blitt god og rund... Ingen ting som minner om gravidmage,bare kvapsete og større bilringer. Det kombinert med større bryster gjør at jeg bare ser kraftig ut... Har også lagt på meg rundt hoftene. Jippi!! Not. Neida, egentlig bryr jeg meg ikke så veldig.. Tenker at det blir bedre etter hvert, og når svangerskapet er over blir det mye turgåing. Satser på en time hver dag, det skal nok hjelpe. Må innrømme at det er "min feil" at jeg har lagt på meg, for jeg gir mye mer etter når det gjelder å spise usunne ting, var nok litt mer streng med meg selv før jeg ble gravid. Dette er nr tre, så jeg må bare nyte alt som har med graviditeten å gjøre, for det blir siste gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå