Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Er gravid med nr to, men husker ikke hvor mye liv det var i magen sist gang jeg var gravid. Men tror og mener at det var en del mer enn det det er denne gangen.. Kjenner liv litt ca midt på dagen, og en del på kvelden. Ellers så kjenner jeg ikke så mye til Babyen. Burde jeg bekymre meg?
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Man skal ikke sammenligne svangerskapene på den måten, ingen baby er lik. Så lenge du kjenner liv hver dag og babyen følger omtrent den samme rytmen hadde jeg ikke bekymret meg men det er bra å være bevisst på babyens bevegelser
bezzy Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 har hørt at ein ikkje kan sammeligne dei forskjellige graviditetane. Ungene kan vere svært forkjellige heilt fra i magen av so eg vil sei at du kan slappe heilt av so lenge du kjenner noke til den. Eg føler og at denna gangen er babyen roligare enn ka nr 1 var! men trur og eg var mykje meir observang sist enn eg er no. Her kjenner eg mest seint på kveld og tidlig på morgonen. Ellers er det ganske rolig.
Tauriel Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 har en del med hvor morkaka ligger og hvordan ungen ligger. jeg kjenner liv mest om kvelden og noen ganger om dagen, hender at jeg kjenner noe om morgenen og. men noen dager er roligere enn andre, men ungen sover vist også til tider i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå