bezzy Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 er berre 28 veker og allerede komme litt vatn, merka det i anklane og litt i hendene?? er det heilt unormalt? var veldig plaga med vatn sist, men huska ikkje om det kom so tildlig! Når eg tenker meg om so husker eg stort sett ingenting fra sist svangerskap..glømmer fort gitt
S+C - KS 27.05.11 Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Denne gangen rundt uke 27-28, forrige gang først helt på slutten, uke 35-36 eller noe.
mai 09 ღ mai 2011 Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 neida, det er ikke uvanlig i det hele tatt!!! ...men ikke så veldig gøy :/ Jeg har fått vann i kroppen nå også nå...men har kommet litt lenger enn deg (36 uker)! Skal visst hjelpe å sitte med beina høyt hvis det er der det har samlet seg
Elsebeth Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Jeg har hatt vatn i kroppen siden uke 23, er nå i 34.. Skal visst være helt normalt, bare individuelt når man får det..
bezzy Skrevet 21. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2011 takk for svar, da vart eg beroliga er vel no fram over ein egentlig kjem til å merke fysisk på kroppen at ein faktisk er gravid, vertfall når eg har hatt det veldig fint til no
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Kan ikke huske at jeg fikk noe som helst sist. Nå er jeg i uke 31. Vet ikek om jeg har vann i kroppen engang. Kan ikke se det liksom men får merker på kroppen av alt som heter klær. Ikke stramme klær jeg går med heller så, og når jeg står opp også så har jeg masse merker på meg selvom jeg da ikek har hatt på meg klær. Er det vann som gjør dette?
bezzy Skrevet 21. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. april 2011 det kan høres ut som vatn ja. Prøv å presse med fingrane, etterlater det seg ei lita grop so er det tegn på vatn i kroppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå