Pumba78 Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Heisann, Lurer på hvordan dere andre gjør det når dere drar på tur. Vi skal til Spania i tre uker, ville dere tatt med babygym, leketeppe og vippestol? Vi må jo også ha bilstol og vogn... Har kjøpt en maclaren techno XT, burde vi fortsatt bruke prampacken for å transportere vogna på flyturen slik at vi og kan slenge i dyna og vippestolen? Ellers blir det jo vanskelig å få med seg alt... Stemmer det forresten at vi MÅ ha prampack for forsikringspuropses? Til slutt, vi regner med å starte med middagstider mens vi er der, stemmer det at de man får i Spania er fulle av sukker, eller er det de samme som her?
kinaputten Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 med middagstider, mener du rett og slett bare middag? Du får det meste her nede, grøt med honning!!!! Eller uten. Middagsglass med sukker i, hm, det vet jeg ikke, grøten er uten sukker. Men jeg ville tatt med en pakke eller to fra norge så får du den hun liker. Ang middag, så er det jo mest mos det går i istarten og det er lett å lage selv. Jeg har ikke kjøpt noen glass enda her nede, men regner med at de er temmelig lik de i norge, feks de fra nestle. Ville tatt med leketeppe, men ikke babygym. Vippestol er fint også, er det babybjørn du har, isåfall så fik vi den som håndbagasje da vi reiste. God tur
Pumba78 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2011 Takk takk, Middagsglass mente jeg... Hun spiser i vippestolen så den tenkte vi å ta med ja, hadde håpet å snike den med i prampacken... Jøje meg så mye styr for en liten unge!
kinaputten Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 mye styr ja, burde hatt en person ekstra med som bare hjalp til med bæring etc Men dere får det sikkert kjempekoselig når dere endelig er kommet vel frem og da er det det hele verdt
La vita è bella <3 Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Siden du allikevel skal ha med bilstol, så går det vel an at ungen sitter i den når du mater? Bare en tanke:) Uansett, god tur!! Heldiggrisen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå