ღhælgelainnღ Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Er satt opp på planlagt ks tidlig om morgenen og begynner virkelig å kjenne at nervene kommer nå. Har hatt ks med mine to andre barn, men da visste jeg ikke hvordan utfallet ble og var inne i fødsler da det ble bestemt ks til slutt. Nå har jeg hatt all verdens tid til å forberede meg og har ikke tenkt så mye på det før nå. Jeg håper og tror det vil gå bedre denne gang, pga. ble mye komplikasjoner forriger gang. Men likevel sitter en frykt i meg om at det skal oppstå noe uforutsett denne gangen også, som f.eks. blodpropp, indre blødninger osv. Huff, vil ikke at denne plutselige frykten skal ødelegge det fine som vi har foran oss. Jeg vet jo at de som gjør slike operasjoner, gjør det omtrent hver dag og kanskje flere ganger om dagen. Men likevel er det jo et omfattende inngrep som en ikke skal ta for lett på.
MiraculixGRAVID Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Skjønner godt at du begynner å grue deg, det er jo helt naturlig. En trøst er vel at planlagt ks med all sannsynlighet vil bli en MYE finere opplevelse enn krise ks! Nå er jo både leger og du mye bedre forberedt på det som venter, og bedre rustet. Dette går nok kjempefint, og tenk! På tirsdag skal du få holde nurket ditt for aller første gang :-) Heldiggris! )))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå