Gå til innhold

Dere som har hatt en skikkelig og blodig slimpropp:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slik at det ikke var til å ta feil av...

Når fødte du i forhold til det?

Her gikk den i morges.. jeg var heelt sjokka!

Herrregud så myyye! Å i alle fall ikke til å misforstås. Blodig, brunlig glassmanetaktig slim! (og jeg som trodde den gikk for noen uker siden).

Går bare å venter på rier nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynnte slik med første. Kom rett før midtnatt og fikk rier

Ca 10 min etterpå når klokka viste 00.00. Jenta var ute kl 09.13 morningen.

Håper du får rier snart!! (jeg var 8 dager over termin)

Skrevet

Simproppen min gikk over to dager og tredje dagen var guttungen ute men er ikke noe fasit svar på når man føder selv om slimproppen har gått, det er bare et tegn på at du er moden. Lykke til! :)

Skrevet

Min slimpropp kom ut et par timer etter at vannet hadde gått og riene startet den. Ikke et svar som hjelper deg kanskje....ingen fasit her tydeligvis :-)

Lykke til!

Skrevet

Slimproppen min gikk innimellom riene på kvelden, og jeg fødte morgenen etterpå. Men det med slimproppen er visst ingen garanti for at fødselen er i gang...du må nå bare håpe ihvertfall :)

Skrevet

var også overrasket på hvor enorm den slimproppen var da den gikk med nr. 1 fasinerende med lilla,brune og røde striper i.... min gikk på kvelden, fødselen starten neste morgen med at vannet gikk :)

Skrevet

Hos meg gikk den mandags kveld, gikk over 2-3 dager. Natt til søndag gikk vannet, og riene kom etter 30min.

Skrevet

Med førstemann gikk den i 23-tiden, og neste dag i 10-11 tiden startet fødselen. Var da 12 dager på overtid.

Med andre mann gikk den aldri. Hadde ingen andre fødselstegn heller. Hun kom 14 dager før termin.

Masse lykke til!!! Håper det skjer noe snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...