Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde testedag på mandag (IKM søndag) og fikk positiv test - det var nesten for godt til å være sant...og det var det dessverre... Tirsdag ettermiddag begynte jeg å spotte litt, og i går kveld blødde jeg for fullt. Har testet hver dag siden mandag og testen var like tydelig mandag og tirsdag morgen, men siden jeg hadde begynt å spotte fortsatte jeg å teste onsdag og i dag. I går var testen svakere og i dag var det nesten ikke synlig strek i det hele tatt. Så da er vel løpet kjørt denne gangen også.

Prøver å trøste meg med at det tross alt var godt det skjedde så tidlig (4+1). Dessuten har jeg jo fått bekreftet at jeg kan bli gravid, selv om det ikke gikk bra denne gangen. Statistikken sier jo at jeg skal streve litt til, så da går jeg på med nytt mot i mai.

Lykke til dere andre som skal teste! - snart på tide med noen gode nyheter på denne april-lista vår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det var ikke bra! Det kan ha vært en kjemisk graviditet. Egget har streifet borti livmoren slik at det har startet hcg-produksjon.

Skrevet
:( det var trist. vi skal også igang igjen i mai. satser på at det er måneden med stor M!
Skrevet

Uff... det var jo ikke sånn det skulle gå, mummrik. Men som du sier så gikk det jo fort og hvis det ikke var for at du nå tester aktivt så hadde du antaglig ikke lagt merke til noe annet enn at mensen kom senere enn normalt.

Lykke til videre då. :)

Skrevet

Takk for fine ord, alle sammen. Ja, det er vel dette de kaller en veldig tidlig SA eller kjemisk graviditet. Har tanker om at egget har klart å hekte seg fast i veggen i noen døgn før det slapp tak igjen. Kjente på stikninger og nedtrykksfølelse i livmoren, og smerter i korsryggen allerede før helga, som jeg antok var graviditetssymptomer. Plutselig forsvant disse ca tirsdag kveld. Veldig rart å tenke på egentlig. Kjenner nå at dette er ergerlig, men tenker at det er greit at kroppen ordner opp hvis det er slik at dette ikke var liv laga likevel.

Når skal dere på Stork igjen, sandramedhjertetihånden? Kanskje vi sees?;o)

Gjest Pippi9
Skrevet

Så kjedelig da - bedre lykke neste gang. Vil tro du har gode odds :-)

Skrevet

ah, det hadde vært hyggelig mummrik! jeg vet ikke når det blir enda. skulle egentlig vært der nå eller den siste uka, men jeg har ikke fått noen positive ELtester, har blitt mer og mer stressa og lei meg pga det. virker som om jeg enten har stresset det bort eller jeg vet faktisk ikke. på stork sier de at det ikke er så uvanlig. prøver å komme over skuffelsen og tenke på neste måned nå. ble anbefalt å ta ultralydscan og eggløsningssprøyte da, siden det ble sånn nå. får se. det virker kanskje ikke så dumt?! når reiser du tror du?

Skrevet

Jeg funderer også på en UL før jeg reiser, for er redd for at jeg ikke kan stole på EL-testene hvis det viser seg at det henger igjen noe hcg som kan forstyrre testene. Noen som har erfaring med dette?

Hvis jeg fortsetter å være like regelmessig som tidligere (dog med en liten forsyvning nå), så regner jeg med at jeg reiser ned 4. mai. Ikke lett å la være å bli stresset av alt dette styret med testing av både det ene og det andre. Vanskelig å legge andre planer også, når alt står og faller på når EL kommer.

Skrevet

jeg vet, har droppa påskeplaner i år, og holdt meg hjemme fordi jeg skulle til danmark! blir vel for mye press på egget det da. hehe. syklusen min lar seg tydeligvis lett påvirke. tenker at med en UL kan man stresse mindre og føle seg mer sikker på at tidspunktet er rett:) man blir jo ikke mindre stressa hvis man i tillegg skal betvile ELtestene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...