Gå til innhold

Har så dårlig samvittighet! noen med råd?

Anbefalte innlegg

Er gravid i uke 10+4 Har ADHD. Kvalm døgnet rundt. I går begynte jeg å blø så legen har gitt meg forbud mot noe som helst de nermeste dagene. Får ikke en gang løfte sønn vår på to som vi har fra før.

Jeg har sluttet på ritalin siden jeg er gravid, men kan ta de ved behov sa legen... Er skeptisk så har ikkje tatt dei. Men i dag gjore eg det, lovte mann min det.

Mann min er fantastisk. Han har vert hjemme med sønn vår nå. Hjulpet meg med mat på senga, kalde kluter og bøtte tømming. Ryddet huset, laget sandkasse, aktivisert vår svært aktive sønn (som er under utredning for adhd selv). Rett og slett en super mann for meg!!

Jeg bare ligger her... jeg jeg sjønner nå at jeg ikke er snill.... Jeg blir så lett sur og hissig over små bagateller og har ikke klart å se den fantastiske mannen min!

Hva gjør jeg nå? De neste dagen kan jeg jo bare ligge her :( Hvordan retter jeg opp i min urett??? såå dårlig samvittighet!!! :(

Fortsetter under...

Hvilken urett må du rette opp? Du har ikke gjort noe galt. Du prøver bare å ta vare på den spira du har i magen, som jo også er ditt barn som du skal ta vare på her :) Du er jo snill mot spiren i magen, som ikke har annet valg enn å håpe at mamma'n passer på :)

Om du tenker på eldste barnet, så klarer vel far oppgaven? Eller MÅ det være deg?

Lykke til, og håper svangerskapet går bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...