Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Hun har vært litt utilpass og sutrete på dagen av og til, men ingen feber, og ellers spist som normalt og vært i greit humør stort sett. Men nettene har vært et mareritt bokstavelig talt, med sånn ca tusen oppvåkninger, mye gråt i søvne, kosepupp hele tiden og gjerne en lang våkenperiode midt på natta i tillegg. Siden både jeg og storesøster på 2,5 år har fått påvist streptokokker- skikkelig ille og grusomt vond halsbetennelse, så tenkte vi å sjekke henne også bare for sikkerhetsskyld selv om så små babyer sjelden smittes av det, og sannelig hadde hun det hun også gitt.. Stakkars lille babyen min, som har hatt så vondt i halsen sin uten å kunne si ifra om det!! Trodde først det var pga tenner, siden hun holder på med 4 nye tenner nå, men det var det altså ikke.. Så godt at vi tok en sjekk, og er i gang med medisiner nå- håper på snarlig bedring og kanskje en litt bedre påskeferie nå siste halvdel. Sliiiten og trøtte nå alle mann, ferie med små barn blir ikke alltid som planlagt nei:/
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Huff så kjedelig,og ikke minst sååå TYPISK når man har ferie og skal kose seg! Godt du sjekket henne for sikkerhetsskyld da,så får hun også fått medisin og blitt frisk:) MASSE god bedring til dere så håper vi dere får nyte noen dager av påsken når medisinen virker!
Lillepusen-78 Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Huff, stakkars liten... Og dere andre også... Masse god bedring :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 Uffda, stakkars lita:) Håper det går bedre nå og dere får noen fine fridager likevel....god bedring:) Klem fra meg:)
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 22. april 2011 #5 Skrevet 22. april 2011 Æsja, slitsomt for både foreldre og barn. Det er så vondt når de små lider i "stillhet", litt lettere når de blir eldre og kan si hva som gjør vondt. Masse god bedring til dere alle og GOD PÅSKE..håper resten av ferien blir super
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 22. april 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. april 2011 Tusen takk, kjære dere=) Her går alt så meget bedre nå heldigvis- penicillinen har vært effektiv, så nå er vi mer eller mindre friskmeldt alle mann, bare litt hoste/ snørr som henger igjen hos barna. Men fysj ja, det er så utrolig typisk at man får slike ting midt i ferien, for med to stykk syke småbarn blir det lite søvn og travle dager, og ikke akkurat en avslappende god feriestemning:/ Men nå ser det bra ut, så satser på en fin påskehelg i nydelig sol! God påske videre til dere alle=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå