Gå til innhold

Hcg-verdier etter utskrapning. Hvor lenge positiv test?

Satya

Anbefalte innlegg

Jeg fikk fastslått MA 17. mars i ca uke 8. Legene mente det var svært lite innhold i livmor, og at jeg ville kvitte meg greit med det uten å trenge piller eller utskrapning. Etter å ha blødd i nesten 1 mnd hadde jeg likevel utskrapning forrige torsdag (1 uke siden i dag). Da var hcg 1100, og jeg fikk beskjed om at nå var det jo bare hcg i blodet - det blir ikke produsert noe mer - og at det ville forsvinne relativt kjapt.

I dag, 1 uke etter, tester jeg fortsatt positivt på graviditetstest. Gjør fortsatt litt vondt i livmor, og jeg har blødd hver dag siden utskrapningen. Ingen feber.

Noen som har erfaring på hvor lang tid det tar før hcg blir borte? Halveringstid?

Takknemlig for svar nå midt i påska!

Fortsetter under...

heisann...

Så leit at du opplevde en ma.... jeg hadde også en ma i oktober..... med først pillekur så utskraping.... og jeg syns å huske at det ikke gikk mangen dagene etter at den ble negative.... kan være lurt å ta en digital.... de er ikke så ømfintlige som de andre....

Hadde også en ny utskaraping nå onsdag før påske og tok en digital test på torsdagen den var da gått ned til 2-3 fra 3 + men jeg hadde en hcg på onsdagen som var over 3000 skal ta nye hvg prøver på tirsdag... skal gi deg et hint da hvordan det lå ann da;-)

det er litt fantastik.... førts kan man ikke vente på å få det + på disse testene så kan man ikke vente på at det endelig skal bli negativt igjen.....

lykke til....

Tar nok ikke så lange tiden hvis du hadde 1100 for 1 uke siden.

Med meg tok det litt over 3 uker før jeg fikk negativ digital test (de er ikke så sensitive og da slapp jeg tyde streker og herje da jeg var ganske klar for å få negativ test).

Jeg var 12 uker på vei og fullstappet av hcg når jeg hadde utskrapning så du burde sånn sett ikke bruke så lan tid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...