mamma til lillingen Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Prøvde meg her en dag å gi grøt til kvelds/middag, kl 17. Så fikk hun en flaske kl 18 da jeg la henne, den tømte hun. Likevel våkna hunkl 04 på natta for å spise, samme tidspunkt som vanlig. Tenkte jo at hun skulle sove igjennom natta uten å ville ha mer mat. Hun er forresten 4,5 mnd. Vanskelig å gi henne grøt noe seinere, for er hun trøtt, så er det kun flaska som gjelder, og den vil hun ikke ha om vi ikke sitter på soverommet i mørket, altså etter stell og rett før hun skal legge seg. Huff, vanskelig dette her! Noen tips?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Grøt er ingen garanti for at de sover natta gjennom dessverre, og mange opplever at man må opp i flere måltider fast føde om dagen før det hjelper på nattmating, og andre igjen opplever at babyen våkner om natta uansett hva man gjør eller ikke gjør. Én oppvåkning iløpet av natta er jo ikke mye da, jeg synes du er heldig jeg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå