to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 i går kveld kom det til min forskrekkelse masse litt mørke rødt blod på papiret en gang bare. ingen klumper, ingen smerter. er i dag 4+6. etter dette blodet har det vært lys brunt slim/utflod eller ingen ting. fortsatt ikke vondt. hva tror dere om dette?? kan jeg bare gå ut fra at jeg mister??? det gjorde nemlig legevakta her. hu nektet og ta meg imot og skrev et skriv til min lege at jeg mister.
mamma sin kompis Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 For en oppførsel på legevakta. uproft!! Det trenger da ikke være en SA fordi det kommer blod. Noen svangerskap blør man mens andre ikke. Jeg selv venter min 3, tror jeg er 5 uker på vei. Har denne gangen hatt vondt i korsryggen/ mensmurringer i en hel uke nå, og i dag blør jeg litt...friskt blod etter dobesøk. Noe jeg ikke gjorde med de to første. Men håper selvsagt på det beste...men er også litt forberett på det veste siden jeg har gått på sterke medisiner under unnfangelsen Du får se det ann og heller vente, å ja, det er kjedeli å vente, til etter påske å ta kontakt med fastlegen din. Jeg selv blir ikke å ringe legevakta før det virkeli blir kraftig blødning med kraftige smerter. Krysser fingra for både deg å meg
to jenter og ett gull i magen Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2011 takk for svar:) jeg hadde ikke noe i dag tidlig men for en halv time siden kom det brunt på papiret men kke vondt. jeg er forbredt på å miste selvom dette kan gå vedig bra:)
Musemor med tre søte små Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Etter min erfaring, ikke ring legevakten når det kommer til slike ting. Møt opp. Har selv blitt avvist på telefon fordi jeg blødde. 2 uker senere viste det seg at det hadde vært dødt i 4 uker og jeg trengte utskrapning.... Dette betyr selvfølgelig ikke at du mister. XXXXX for at du ikke gjør det. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg møtt opp og forlangt en ordentlig undersøkelse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå