Gå til innhold

Være med å prøve nye produkter gratis? Buzzador :o)

Anbefalte innlegg

Vil du være en Buzzador, og prøve nye produkter gratis? Nå om dagen søker de etter småbarnsforeldre.

I min tid som buzzador har jeg testet: Pampers active fit, dr. greve sjampo og balsam for barn, extra drops, ketchup, glade luftrenser, frutti banan og frutti med epler fra nestle, hundemat, kattemat og sikkert enda mer.

Jeg får gavekort og poeng, om dere er veldig snille å bruke denne linken for å melde dere inn!

http://www.buzzador.com/?refstr=Tussemor:o)

Fortsetter under...

De er nesten utelukkende interessert i småbarnsforeldre, dvs babyforeldre. Minstemann her er 3 år og det er over ett år siden vi har hørt noe annet fra dem enn gnål om å rekruttere flere buzzadorer...

Hadde vært smart av dem å forsøke å få produkter til en litt større gruppe. Nå melder jeg meg bare av det der tullet.

Det med gavekortet er noe nytt de har begynt med nå.

Så rart at dere ikke har hørt noe fra dem. Jeg har hatt perioder hvor jeg ikke har hørt noe særlig, men så plutselig har jeg fått flere prøvepakker. 2009 var visst et år de ikke hadde fått sendt ut særlig med pakker, men det skulle ta seg opp nå. De fleste av mine venner er også buzzadorer, og de har også fått prøve masse forskjellig. Rare greier...

Jeg har, som sagt, fått prøve masse forskjellig. Om det er noen som har lyst til å prøve seg, så er det bare å melde seg inn via linken min :o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...