Løvinna82 Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Orket ikke ligge i sengen mer, har murringer nesten hele tiden og tak i ryggen. i tillegg har jeg sammentrekninger som bygger seg opp og bygger seg ned med jevne mellomrom. klarer rett og slett ikke å bli liggendes selv om jeg vet at jeg burde hvile. Akkurat slik som dette begynte forrige fødsel også, så nå tror jeg endelig at den lille har tenkt seg ut! Det kan jo enda drøye, sammentrekningene er ikke værre enn at jeg bare stopper opp og må konsentrere meg liksom, nesten som en kraftig mageknip som varer 30-50 sekunder av gangen. Går i overkant av 10 min mellom, ikke regelmessig. Så det kan jo enda drøye, eller stoppe opp...! Håper virkelig det tar seg opp heller, send fødestøv!!!!! Håper det ikke tar så lang tid å få han uut denne gangen!!!!! (30 timers fødsel sist)
Gladmor30 Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Så spennende! Måtte stå opp jeg også pga noe vondt.. da jeg var på do kom jaggu slimproppen! JOHO!! Da den gikk sist startet fødsel dagen etter.. Men siden jeg har litt vondt nå så håper jeg på å få enda vondere iløpet av dagen Hold meg oppdatert da Åh jeg er så gira
Løvinna82 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2011 stoppa selvfølgelig opp, og jeg sovnet i 5 tiden....nå skla jeg si som sant er at jeg har ikke en rolig mage, men takene som kom og gikk er borte. Nå er det sånn at dersom jeg går og står så begynner murringen med en gang, men ikke som i natt da det bygget seg opp og ned. ISJ!! Slitsom dag dette her, men får bare prøve å ta det som det kommer. Slappe av så godt man kan. Ang slimproppe så vet jeg ikke om den har gått. Har slimet masse de siste dagene, men uten blod i. Kan jo være den har gått over flere dager. Men jeg kjenner iallefall at det nærmer seg fødsel nå, tenker det skjer i løpet av et døgn eller noe sånn. Lykke til til deg også Gladmor27!!! La oss håpe vondtene tar skikkelig til!!! hehe
Værjenta84 Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Det samme skjedde meg i mårrest. Hadde en lang natt med regelmessige rie med 8 min mellomrom, men i 6-7 tiden nå i mårges dabba det av og jeg sovna. Har fortsatt sammentrekninge med smerter, men de er sjeldnere og uregelmessige... Har bare så lyst å få det overstått, selvom det gjør så syyyykt vondt. Ser ikke akkurat så lyst på enda en vond natt.
Løvinna82 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 21. april 2011 nå er jeg igang igjen. Har hatt gode tak som bygger seg opp og ned jevnt og trutt i 3 timer. Nå har lengden begynt å bli lengre på riene (velger å kalle dem det!), men det er fortsatt alt fra 3-9 min imellom dem. Håper det går fortere snart og at jeg ikke behøver å ligge i hele natt med dette her! Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå