monca*84*j12 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Gratulerer så mye med lille mann... Håper alt gikk bra for deg og dere med fødsel og alt. At dere hadde en bra opplevelse.. Og at lillemann er finest i verden lurte på hva du får inn på meg nå.. Må jo spørre med jevne mellomrom. Går på hormonsprøyter nå... Får tettere oppfølging denne gangen.. Og kjenner meg litt spent da.. Trur du det blir bebbis nå? Kjenner jeg ikke vet helt hva jeg trur selv. Jg er også spent på om vi får en eller to.. Og hva du får inn på kjønn nå... vis du gidder og orkers seff... Men viktigst av alt: Gratulerer så mye... 280384 Monica
monca*84*j12 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #2 Skrevet 22. april 2011 Hmmm... ser du har svart meg, men av uvisse grunner får jeg ikke opp hva du har skrevet her.. merkelig.... Kanskje det kommer opp senere, at det er no galt med bim?! klem
Hedda39 Skrevet 22. april 2011 #3 Skrevet 22. april 2011 Hei monca*84*ønsker. Hos meg endte det i tidlig SA. Ikke nok med å vente i årevis, så ender det i nok en abort,.. akkurat 3 år siden sist. Begynner å bli redd for at kroppen min bare støter alt fra seg jeg,.. snufs... Håper spira di sitter snart:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. april 2011 #4 Skrevet 22. april 2011 pøver igjen på deg også da...merkelig at det ikke vel komme opp da.Får opp mere mai/juni mnd på deg med en gutt. Tusen takk foor gratulasjonene min gutt er jo verdens vakkreste...hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå