helene0: jan09+jun11 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 ÅÅÅÅ! Jeg er så lei av at kroppen min ikke fungerer, at jeg ikke kan ta i et tak hjemme. Jeg har masse tiltakslyst, men bekkenet gjør at jeg ikke har mulighet til å drive med hagearbeid, passe unger eller gjøre noen store prosjekter Jeg er så lei av hovne vonde bein og hender, av sure oppstøt og halsbrann. Jeg elsker te, men kan ikke drikke en koppp etter 5 for da kommer all maten fra dagen opp igjen. Er lei av å føle meg alene. Har en forståelses full mann som hjelper til masse, men ingen av mine nærmeste venninner vet hvordan det egentlig er å være gravid. Har ikke lyst å utbasonere for mye til dem heller. Også er jo bilen vår stjålet. Trenger den jo så inmari! og ikke vet jeg hvor lenge vi må vente før vi kan få en ny, heller, og alt er så usikkert nå. Ingen svarer i telefon grunnet påske og ingen kan svare på noe. 10 dager med leiebil rekker jo ikke lenge, for å si det sånn. Understellet på vogna har gått i stykker og brio bruker evigheter på å lage et erstatningsunderstell som det ikke er sikkert vi får før fødselen en gang, selv om jeg tok kontakt med de allerede i mars... og enda dustere.. jeg må helt til Sverige for å hente det når det først er ferdig Er så lei, og det er mer enn 50 dager til termin! SUKK!! Ble litt mye og lengt, det her, men det måtte bare ut..
Prinsesse2_på_vei*Fødeklar* Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Hehe off føler med deg. Heldigvis fungerer kroppen min fint da, men føler også at ting går litt imot meg for tida. F eks bestilt masse med klær til sydenturen som ikke rekker frem i tide, Nav har misforstått noe å ber meg sende kopi av 10 siste lønnsslipper selvom jeg allerede har gjort det, så de rekker nok ikke utbetalingen på foreldrepengene.. Kjipt når det skal være sånn, men alt går nok i orden til slutt. Og 50 dager er jo ingenting:D Selv har jeg 70 dager igjen. Håper sydenturen får dem til å gå litt fortere:)
glad i mange barn Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 godt å få ting ut...men når det er ute kan man reflektere og tenke over hvor uendelig mye man har å takke for..... en go ide er å skrive to lange lister en for klage og en for takke...tror den takke listen blir lengst....bare ett lite tips oppi alt ,man har ofte lett for å bruke alt for mye energi og krefter på klage-listen enn takke listen...og takke listen blir man glad og takknemlig for,den klagete blir man enda mer sur av...og hva er best.... bare tenk hvor godt vi har det her i norge,gratis sykehus og ingen jordskjelv eller krig...tenk å føde i krig og jordskjelv...det gjør kvinnene i japan...m.m og stort sett så ordner ting seg til slutt...ønsker deg god påske....
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Skjønner hvordan du har det. Jeg får så dårlig samvittighet ovenfor sønnen min på 13 mnd, klarer ikke å trille turer med pga bekkenet og sitte på gulvet å leke er jo som å be om bråk.. Gleder meg til jeg kan bli en bedre mamma, hvertfall føle meg som en bedre en og ikke være så ustabil til tider. Vi får prøve å tenke positivt og gjøre det beste ut av det
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Åh, for meg var det veldig godt å lese at noen føler akkurat det samme som meg for tida... Jeg er så lei og har mye vondt og får ikke gjort noe som helst. Joda, det er for så vidt greit at man også har mye å takke for osv, men når man dag ut og dag inn ikke har det noe bra så er det greit å få det ut. For meg har dette vært et tungt svangerskap hele veien og jeg har vært positiv mesteparten av tida, men nå syns jeg det er litt vanskelig rett og slett... Mer enn 50 dager igjen for min del også. Jeg har stooooor nedtelling og gleder meg til vel overstått svangerskap. Jeg gleder meg til å kunne gå tur uten at det gjør vondt, gleder meg til å kunne leke med ungene mine igjen og ta meg av dem slik som før, gleder meg til å kunne ta i et tak med husprosjektet som er i gang nå og utover sommeren og til å få kroppen min tilbake! Så jeg skjønner så inderlig godt hvordan du har det, og det hjelper å få det ut, og så prøver man så godt man kan og enda litt til å gjøre det man ellers pleier i løpet av en vanlig dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå