Gå til innhold

trenger virkelig å få lufta meg litt ?!?!?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei alle sammen.. nå har eg virkelig behov for å få lufta meg litt...

eg å sambo fekk ein liten gutt for snart 10 mnd siden..

dei første mnd var helt supre, me blei som et nyforelska par, sexlive blei supert å me hadde det rett å slett heilt nydelig sammen.

men så slo hverdagen inn for fult etter noen mnd.. eg va sliten om dagane pga søvnmangle, å han pga jobb.. å er man trøtt å sliten, blir d lett små diskusjoner om ALT. eg har AD\HD, men går kje på medi. så derfor blir eg o te tider lettare irritert øve enkelte ting.. me kom oss igjennom alle små diskusjonene, men nå har d virkelig toppa seg.. for snart 7 uker siden kom svigerfar på besøk for å hjelpe sambo me drenering rund huset.. det er greit nok d, mne 7 uker er leeenge.. 7 uker uten å kunne snakke sammen alene,7 uker uten noe form for sex,7 uker me ein så stikke av me fjernkontrollen så fort eg snur ryggen t,7uker me ein som altid ska blanna seg inn i alt fra middagslaging, til barneoppdragelse.7 uker me ein så aldri rydder opp etter seg, å slenger ting fra seg der han vil, for d e kjerringa i huset som skal rydde opp... detta har slete meg såpassa ut at eg faktisk har pådratt meg ein liten deprisjon å faktisk utvikla phsoriases... eg ane verkelig kje kor eg ska gjør av meg.. føle meg kje velkommen lenger i mitt eget hus, fordi svigerfar behandle meg som hushjelpa hans... sambo ser ikkje sjøl kos svigerfar er, å det forstår eg for han gjør det kun når sambo ikkje e t stede... misforstå meg rett, eg e kjempe takknemmelig for at svigerfar har reist helt hit for å hjelpe til, men detta e faktisk mitt hjem og....

off... blei litt langt, og sikkert litt vel rotete, men det var godt å få d ut..

einaste eg kan trøsta meg me nå e at flybiletten hans e bestilt t neste onsdag, å det blir d ei goo stond t eg ser an igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt at han snart drar igjen da ;) Skjønner til dels hva du mener - for har bodd sammen med svigermor i to måneder da eldste var under ett år :P

Men 7 uker uten sex var jo ikke så lenge, he he ;)

Bra du får litt pusterom igjen nå. Han hørtes litt respektløs ut som behandler deg sånn med en gang sønnen hans snur ryggen til! Har du nevnt det til samboeren din?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Puh, skjønner godt at du trenger å få lufte deg litt! Hold ut jente! Og ta deg en skikkelig snakk med sambo! Lykke til :-)

Skrevet

HerReminhatt, 7 uker???? Jeg blir i dritthumør av TANKEN på 3 dager med svigers! Du er flink, men snakk med samboeren om det!

Hold ut, superwoman!

Skrevet

takk for svar :) har prøvd å snakke me sambo, men han bare snakker d vekk me at eg bør ta det opp med svigerfar.. det har eg og prøvd, men DA ska eg love dere at stemmninga blir skikkelig ekkel... så d vil eg kje prøva på igjen... ja, 7 uker e ganske så lenge... ei uke holder mer en nok for meg... men nå teller eg ner dager fram t onsdag... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...