Gromjenta Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 jeg venter nr 3 og er spent på når kulen skal dukke opp er bare 5 uker på vei da så må vel smøre meg med tålmodighet og heller tenke at man blir tidsnok lei av den i slutten;) med både første og andre kom ikke magen før jeg var nesten 5 mnd på vei, men har jo lagt merke til "alle andre" som venter nr 3 at det vises ganske tidlig. kjenner jeg gleder meg til å vise fram kulen:))
paper Skrevet 21. april 2011 #2 Skrevet 21. april 2011 Heisann:) Innom fra 3.tri:) Jeg har og barn fra før, magen kom for fullt rundt uke 22 eller deromkring. Før det var jeg bare litt "kvapsete"-men det varierer selvsagt!! Uansett, du har heeelt rett, den kommer tidsnok og blir stor tidsnok- masse lykke til!
L Y K K E Skrevet 25. april 2011 #3 Skrevet 25. april 2011 Hei. Jeg venter også nr 3. Jeg har notert meg at jeg begynte å få mage i uke 10 forrige gang. Jeg kjenner også at jeg er veldig utålmodig etter å se mage, og ellers kjenne at jeg er gravid. Men det er nok bare å smøre seg med tålmodighet, for man kjenner det nok tidsnok. Synes ellers det er fantastisk å være gravid og gleder meg til det som kommer:-)
Brillefint - Jadda! Skrevet 25. april 2011 #4 Skrevet 25. april 2011 Med første husker jeg at magen var nesten helt flat i uke 20 enda. Bare de 10 kg jeg allerede hadde lagt på meg som vistes.... Husker så godt fra UL at jeg lå på benken - med nesten helt flat mage - og studerte rakkaren som turnerte der inne. Det var merkelig:) Heldigvis kjente jeg liv tidlig. Trodde jeg kjente det allerede i uke 14, men jeg var to uker lengre på vei, så det var egentlig i uke 16 jeg kjente første livstegn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå