Gå til innhold

Nå skal vi til å prøve på en ny baby. Har to jenter fra før av... og det hadde jo vært morsomt med en gutt nå :) Har dere noen "tips" til hvordan få det til?

Anbefalte innlegg

Men, det hadde jo vært fantastisk med en jente til og :) Men trooor kanskje mannen min hadde syntes en liten guttebaby hadde vært litt stas ;)

Fortsetter under...

du får forresten el-kalandere på nett hvor du kan følge selv når det er størst sannsynlighet for gutt jente etc. men du må ha kontroll på el din og måle temperatur etc. greit med et par testemnd først for å få kontroll på syklusen din.

Slutter aldri å overraske meg over at det fortsatt finnes folk som er dumme nok til å tro at sjansen er størst for å få gutt hvis man har det rett rundt el. Det var en lege på 70 tallet (Shettler) som kom med en sånn teori. Har visst seg i ettertid at han drev med forskningsjuks og metoden hans har blitt motvist gang på gang av moderne forskning som har blitt publisert i annerkjente legetidskrift.

Men desperate folk tror på hva som helst. HI, det er 50-51 % sjans for å få gutt. Uansett når du har sex i forhold til el.

Annonse

Gjest Juliea+gullet07.03.11

gutte spermen svømmer fortere jentene lenger, så lurt om han kommer i deg så dypt som mulig har jeg hørt.. da slipper de bli slitne på veien og fler yér når frem.. har jeg hørt iallefal, men er vel neppe dokumentert ved forskning...

Det er litt fascinerende med mennesker som tror at ens egne erfaringer er allmenngyldige.

"Jeg hadde sex på eggeløsning og fikk gutt. Ergo får man gutt hvis man har sex på eggeløsningsdagen."

"Jeg tok keisersnitt og barnet fikk ikke astma, ergo er det ikke økt risiko for astma blant barn som er blitt forløst ved keisersnitt."

"Jeg ammet ikke, og barnet har aldri vært sykt. Altså er det ikke bedre for barnet med morsmelk enn med mme."

"Farfar røyka hele livet frem til han ble påkjørt av en buss i en alder av 109 år, altså er det ikke farlig å røyke."

Smartingene:)

Sååå enig... Særlig det med å time sex med eggløsing er det utrolig mange som tror på. Det betyr absolutt ingenting for dem at det har blitt motbevist gang på gang med forskning OG Shettler har blitt avslørt med forskningsjuks. Hvis det hadde vært noen som helst sannhet i dette, dere tror ikke flere hadde benyttet seg av det eller? I Kina for eksempel. Da hadde de jo lett kunne redusert antall jentedrap og jenteaborter...

Men... JEG hadde jo sex tre dager før eggeløsning! Og fikk jente! Og da MÅ det jo være sånn at man får jente hvis man har sex tre dager før eggeløsning???

Ikke kom her og fortell meg at det faktisk er noe som heter tilfeldigheter? Dette MÅ da bety mer enn vitenskap og forskning?

:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...