Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Nå kan det ikke være lenge igjen ? Jeg : Jo, 3 mnd! Og da kommer det gjerne svar som : Herregud ,stakkars deg .. Sikker på at det ikke er tvillinger osv ... Er 28 uker og føler meg ikke så stor ... Var mye større med 1 mann . Kjenner jeg blir litt irritert og lei meg når folk syns jeg er stor som en hval ! Men er sikkert bare hormonene mine som gjør at jeg reagerer sånn .He he . Andre som får sånne kommentarer?
*Anna75* >Frida&Alfred<3 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jaaaaa!! Og jeg er bare i uke 26!! (sniker meg bare inn her litt:)) Det er virkelig ikke gøy; kan de ikke hindre seg og tenke seg om før de snakker...? Jeg skjønner det bare ikke, skulle aldri sagt så selv.... Jeg vet at jeg er stor, men som legen min sier; du skal bli mye større en dette da Anna.. Gruer meg til alle blikker og kommentarer om en måned - blir nog folkesky frem mot sommeren tenker jeg;)
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Ja jeg kjenner meg veldig igjen! Ei i kassa på butikken spurte når termin var og når jeg da hadde 8 uker igjen sa hun " åå stakkar deg! " "Jeg misunner deg ikke" Jeg er større denne gangen men man kan bli litt frustrert, tror folk heller glemmer hvor stor en egentlig skal bli, hehe :-P Eller så har dem rett og slett ikke peiling :-P
++juni2011++fødeklar!!! Skrevet 20. april 2011 #4 Skrevet 20. april 2011 Samme her.. Hehe,var ei gammel dame som hadde kommet bort til moren min og spurt "ja nå har du vel blitt bestemor?" Hvorpå mamma måtte svare at "nei,hu har igjen 3 mnd til termin.." Ellers veldig mange folk,både ukjente og kjente som kommenterer hvor stor eller tjukk jeg er.. Er i utgangspunktet veldig stolt av magen,men merker jeg blir litt urolig og nervøs når alle synes jeg er så fryktelig diger.. Tenk om det er en 6 kilos baby inni der???!!! Hehe. Men SF måla mine ligger i alle fall innenfor normalområdet,så prøver å ikke bekymre meg.. Er forresten førstegangs,blir kanskje litt mer urolig da..
helene0: jan09+jun11 Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Ja, det er merkelig det her, det er som om man blir allemannseie. Jeg får et sånt "Oi!!" når jeg sier hvor lenge jeg har igjen (er nå uke 32 og dette har pågått sikkert siden uke 20....Vet ikke om det er positivt eller negativt heller, for jeg vet liksom ikke hva jeg skal si.
Drømmen om 2 små oppfylt Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Jeg er 28 uker og får de samme kommentarene. Kjennes lenge med 3 mnd til og stor mage, ja - og mye større skal den bli... Huff! ;-) Husket ikke fra forrige svangerskap at magen ble så stor så tidlig! Men - de kommentarene tror jeg kommer fordi mange gravide blir sykemeldte på slutten, eller i hvert fall mindre mobile. Så man ser ofte ikke så mange høygravide rundt.
line3mann Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Hei jeg fikk også kommentarer på at jeg var stor veldig tidlig. Men de siste mnd har ikke magen blitt så mye større og jeg ser kjempe fin ut:). Dere får koose dere med graviditeten og ikke bry dere om hva andre sier. Lykke til. Stor klem fra meg:).
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Hehe,har fått sånne kommentarer i ett par uker nå og jeg "bikker over" til 3 trimester over helga.. Har bare en inni,men vet den ser stor ut.(blir fort stor også bremser det litt opp de siste 2 mnd) Så jeg godter meg litt av "panikk-blikket" til de som spør når jeg sier at det er gode 3 mnd igjen.. For de blir litt flaue.. ;p
Løvinna82 Skrevet 21. april 2011 #9 Skrevet 21. april 2011 jadda. men her er det motsatt. Har til og med blitt spurt om jeg har født! 1 uke før termin. Hadde vel og merke på meg en stor ytterjakke, men likevel. Jeg hr en helt normal mage iflg målingene, ligger midt på. Har vært veldig heldig å ikke legge på meg så mye i ansikt o.l. Men har jo lagt på meg nesten 20 kg alikevel....Jeg synes ikke det er særlig morsomt å få tilbakemeldinge rpå at jeg er så liten i magen, ønsker jo at babyenmin skal være akkurat passe. Nei, takke meg til de som gir komplimenter heller! Jeg setter veldig pris på å få høre at jeg har en flott mage, og ser strålendes ut. Selv om jeg vet at jeg ikke gjør det allti, så er det godt å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå