Ønskebaby08*12 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Sitter og innbiller meg at jeg snart får mensen igjen, sånn ca to dager siden jeg var ferdig med forrige runde... Har hatt litt murringer, og må oftere tisse nå..( det har alltid vært et tegn på at mensen nærmer seg hos meg). Jeg har lenge slitt med uregelmessige sykluser, fikk ikke mensen igjen før 17 mnd etter at datteren min ble født ( ammet i 15-16 mnd), da kunne det gå mellom to og tre mnd mellom hver gang, plutselig, etter jul kommer mensen med 10 dagers mellomrom, rekker en positiv el-test i løpet av disse dagene. Var i skyene da jeg i forrige mnd kom meg til 21 dagers syklus, for plutselig å havne på 16 dager igjen, nå sitter jeg her og tror at jeg vil havne på 10 dagers sykluser igjen. Arg!!!! Jeg blir så fortvilet av hele greia, for prøvingen blir jo ikke ordentlig før syklusene er på plass igjen. Nå skal det sies at jeg sliter veldig med astma for tiden, og lungene er helt på styr, akupunktøren min sier at dette kan ha en sammenheng, at mensen kommer litt i hytt og pine fordi at kroppen stresser med å "holde meg i live", så nå har jeg begynt på ny medisin, har hatt noen bra dager, så håper at lungene kommer seg, og syklusen blir mer regelmessig, men tror det ikke før jeg får se det.. Måtte bare få ut litt frustrasjon.. jeg vil så gjerne, men kroppen samarbeider ikke helt for tiden. Hvis det ikke kommer seg i løpet av en mnd tid, og syklusene fortsatt er så korte, så er det gynekolog neste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå