Gå til innhold

Lillegutt er bare sinna på mamma for tida... Uansett hva jeg gjør er det bare galt...

Anbefalte innlegg

Han blir to år på mandag, men den siste mnd har han virkelig kommer i trassalderen... Mamma er alltid den store stygge ulven og får virkelig gjennomgå.. Kjenner at jeg faktisk blir ganske så lei meg og sliten av dette.

Nå er det bare pappa som gjelder.

De har merket staheten i bhg også, tester mye mer der også.

Men hvorfor er det jeg som får unngjelde mest? Pappa har noen "krangler" han også, men som sagt er det jeg som får de heftigste utbruddene. Og så føler jeg meg rett og slett avvist..

I dag morges feks, var det feil at jeg kom og henta han ut av senga. Skulle ikke ha kos av mamma.

Må legge til at guttene har vært hjemme i tre dager mens jeg har vært på jobb, men har vært sånn lenge.

Andre som har det sånn, og er det "normalt" at det er mamma som får gjennomgå?

Fortsetter under...

Akkurat sånn er det her også. Gutten min er 2 år og 5 mnd. Jeg har vært mye sengeliggende i det siste, og ikke gjort så mye i forhold til guttungen som jeg pleier (er gravid), og da er det pappan som er best. Skjønner jo det, men er veldig sårt. Jeg får ikke lov til å sitte ved siden av han i sofaen, ikke får jeg kos osv. Håper det går over snart....

Vi har vært mye sammen, jeg har vært sykmeldt snart ett år pga bekkentrøbbel etter fødselen for to år siden.

Begynte å jobbe 60 % 1.april, men fortsatt gjør vi mye sammen.

Og det ble sånn før jeg begynte å jobbe. Men går vel over en gang.. Men er litt trist likevel.

Håper det blir bedre hos dere også :)

Hallo... det er en liten MANN det er snakk om. Hvis de føler seg avvist på noen måte, da er det full brudulje.

Tenk etter om det ikke er noe som du har gjort som har fått han til å bli litt sår på deg. De kan ha lang hukommelse disse små, særlig om slike ting.

Du får bare holde litt avstand da, og vente til han kommer til deg av seg selv. Gjør klare avtaler med pappan om at han overlater oppgaver til deg i ny og ne. At pappan snakker fint om mamma, "skal vi plukke blomster til mamma, se så fine" Hva som helst. :)

Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...