Gå til innhold

Hjelp!! Snuppa blir sååå fort overtrøtt!! Hva skal vi gjøre???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld tok kaka..... Hun får mest sannsynlig sin 3.tann og har litt ubehag, men ikke feber. Fikk paracet v stellet (pga ubehag) og etter at hun nesten sovna m nesa i grøtskåla kl 17.45, bestemte vi oss for å stelle og legge henne umiddelbart.... Siste dupp var fra 12.30-13-50....

Alt ser fint ut helt til hun driver og skal sove.. Da blir hun heeelt krakilsk!! Griner så snørra står ut av nesa og hoster og brekker seg. Ender m grøt oppkast i senga og ungen må vaskes og skiftes på + senga!

Hun er heelt mark i kroppen, noe jeg tolker som overtrøtt! Eller er trøttheten i måltidet bare tull? Burde vi tøyd det lenger. Etter stellet etter oppkast og skift, litt leking på badegulvet mens jeg tørket tårer etter et lite utbrudd, ser vi nok en gang trøttheten komme skikkelig, så vi legger henne på nytt. Med hell....foreløpig iallefall.(nettopp skjedd) Da er klokka 1,5 time etter vi starta leggingen!

Hun er forresten 8,5 mnd.

Noen som har opplevd lignende.....?

SUKK

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun trenger en dupp på ettermiddagen?

Skrevet

UNger er jo forskjellige, men gutten min på 9 mndr klarer ikke være våken lengre enn 2 timer, max 2,5 før han må sove igjen. Drøyer vi lengre enn det, er det et sant helvete å få lagt ham.....Storebroren var også sånn. SÅ hvis han hadde våknet litt før kl 14 (som du skriver) ville jeg prøvd å legge ham for en times søvn kl 16 til 17, og så legge ham for kvelden 19.00 - 19.30. Men det var altså hvis det var min unge, du kjenner jo din best :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...