LittLykkelig Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Beundrer virkelig dere med flere barn i hus. For et arbeid! Spy overalt, dritt overalt. Han bæsjer igjennom alle klærne flere gang om dagen. Vaskemaskina går flere gang for dag. Har holdt på sånn i 4 dager nå.. Nå kjenner jeg for så vidt at det er noe på gang hos meg også.. God påske liksom Noen råd, erfaringer? Han vil ikke spise nesten, har heldigvis endel å gå på. Får i han drikke. Hvor lenge bruker dette å vare?
Gulljentene Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jeg har samme greia selv på dag 3 nå :/ Å gjøre big business 15 ganger på 5 timer var mildt sagt interessant. Ene gangen mens jeg sov gikk det galt for meg også, og jeg burde jo ha kontroll siden jeg er voksen...Ikke rart de små har litt mer problemer da. Bra gutten din er flink å drikke da. Har nesten ikke klart å få i meg noe selv må jeg innrømme *flau* Resten av familien her hadde en light-versjon forrige uke, får håpe det ikke var en annen "bug", så de slipper den greia her. For det er GRUSOMT!!!! Masse god bedring til gutten din!!!!! Veldig forskjellig hvor lenge sånt varer forresten, for noen er det én gang med oppkast og 1-2 med diaré mens andre kan holde det gående i dagevis(hurra...)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Æsj ja, omgangssyke er noe dritt, vi har hatt tre runder med det iløpet av vintern her i heimen, så nå hååper jeg at vi slipper en 4. også.. :/ Det viktigste er at de får i seg drikke, passe på at han tisser og ikke virker slapp/ dehydrert. En blanding av eplejuice og doven Farris/ Bris uten bobler er veldig bra drikke for å få i ham litt næring og salter, eventuelt svak svak saft.
LittLykkelig Skrevet 21. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2011 Takk for det Han har tørre bleier nå, kommer bare bæsj og spy nesten. Heldigvis blir bæsjen fastere og fastere, men han vil ikke spise mat. Det eneste som går ned er vann og sånne fruit break fra nestlé. Er vel jeg som drar det med meg fra barnehagen (jobb), for han har ikke begynt der enda. Jaja, de skal vel igjennom litt for å øve opp immunforsvaret. Satser på de blir mer motstandsdyktige mot sånt svineri etterhvert PS: kjøpte sånn babysaft fra nestlé, men det kommer bare opp igjen.. Skal prøve å vanne det litt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå