lottaa Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 idag har jeg vært veldig redd, startet med vonder i venstre armen som gikk over, fikk videre vondt i brystet som også gikk over nesten med engang.. har vært så trøtt og sliten og andpusten i hele dag, har egentlig vært andpusten og veldig tung pust i noen mnd nå, vondt i hodet også og press over øynene... andre som har hatt disse plagene sent i svangerskapet? takk for svar
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 Jeg har hatt akkurat det samme som deg og jeg fikk komme inn på sykehuset og tatt diverse blodprøver og en ekg. Anbefaler deg å gjøre det samme for sikkerhet skyld. Hjertet jobber mye mer nå mot slutten vettu og greit å få ting utelukket
madremia Skrevet 20. april 2011 #3 Skrevet 20. april 2011 Ja, synes også du skal sjekke opp;)! Ikke fordi det er noe farlig nødvendigvis, men ingen vits i å ta sjanser. Og når du beskriver du har vondt ned gjennom venstre arm, er vel det litt sånn ekkelt å overse. Men mener de det ikke er grunn til å komme inn har de mye mer grunn til å bedømme dette enn oss her på bim, så RING;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå