C.L.H85 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Det er ikke innlagt vann og baby får mme på fulltid. Bare snakk om 1 natt i tilfelle. Håper på svar:)
Puppemamma Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 jeg hadde ikke dratt på hyttetur med en så liten baby kunne kanskje gjort det nå - nå er han 4 mnd.
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Tror nok ikke jeg heller hadde dratt på hyttetur med en så liten baby,og iallefall ikke når jeg var avhengig av å få kokt vann,vasket baby osv og det hverken er vann eller strøm innlagt. Virker litt tungvint. Og er ganske viktig med god hygiene og at ting er ordentlig sterilisert og at vannet er bra. Tror jeg hadde ventet litt,men kan gi deg noen råd da,siden det er det du spør etter:) -ta med nok antall flasker til å denne hele turen(1 døgn). -bleier,våtservietter osv.... -mme -noen sett med klær,greit å ha med noe gode og varme klær også -vogn og dyne(teppe) -paracet,nesedråper,tempmåler osv(just in case). -hysterisk som jeg er hadde jeg nok også tatt med ferdig kokt vann som jeg bare kunne ha varmet til mme siden baby er så liten. Så hadde for min del vært mer mas enn kos å vært borte ei natt med en så liten en:) Vi skal på hyttetur i løpet av våren,men der er det strøm og innlagt vann. Og jenta mi er litt over 6 mnd gammel:)
C.L.H85 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. april 2011 Ja det ble ingen overnatting siden tuppelura ikke har noen rytme ennå Ikke vits i å holde hytta våken omtrent hele natta;) Er ikke akkurat lydisolert:) Det ble dagstur og det funka fint! Siden jeg er mme mamma har jeg alltid en termos med sterilt lunka vann og pulverdispenser så maten er ikke prob:) Hadde faktisk med meg alt du hadde på lista + 35 bleier ha ha. Better safe then sorry Takk uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå