Gå til innhold

Slimpropp eller tegningsBlødning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet jeg hva som er hva? Har rosa/blodtilblandet utflod, men noen geleaktig propp har ikke kommet... Kan det være tegninsblødning? Fødsel kan jo starte slik og... Er 2 dager siden jeg hadde termin... Noen som har peiling? Håper på tegningsblødning, for da er ikke fødsel så langt unna tror jeg!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blank utflod blandet med rosa blod dagen fødselen startet. JM mente det var tegningsblødning.

Merket aldri noe til slimproppen, hverken før eller etter tegningsblødningen.

Skrevet

Takk for svar:) da håper jeg det er tegningsblødning på meg, og at fødselen ikke er så langt unna:) har ellers ingen andre symptomer på fødsel.

Skrevet

Slimproppen min gikk tirsdag i forrige uke, det var ingen tvil om at det var den... Men etter det har jeg hatt myyye blodblanda slim i ettertid, og har det enda. Hadde 1-1,5 cm åpning på søndag.. Kan man ha flere tegningsblødninger, eller er det bare en gang ? hehe....

Skrevet

Tror ikke det er vanlig med flere;) men kanskje slimproppen som går over flere dager? men du er tydeligvis i gang med åpningsfasen da vel? Jeg regner med å få sjekket åpning på lørdag, skal på kontroll på fødeavd da.... Veldig spent!

Satser på å bli strippet, så kanskje det skjer noe..... Lykke til til deg!

Skrevet

Ja åpningsfasen, eller latensfasen som de så fint kaller det er hvert fall i gang, men det har den jo vært hvert fall siden søndag. Så håååper det snart skjer noe mer :) Hun som sjekket meg trodde jeg kunne forvente fødsel i løpet av noen dager, så håper hun har rett :) Hun tøyde også litt, men hadde ingen voldsom virkning tror jeg...

Lykke til på lørdag da, håper du snart er i gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...