TurboJenny87 Skrevet 20. april 2011 #1 Skrevet 20. april 2011 Etter en svak positiv i går kveld,tok jeg en digital g-test imorges som kort etter lyste "gravid" mot meg.... Etter nesten 10 mnd er jeg endelig gravid, kan nesten ikke tro det. Jeg tror mye av det skyldes at jeg har gjort en del endringer i tankemønsteret mitt i det siste, fokuserer på det positive istedet for det negative. 9 måneders prøving uten resultat, jeg leser "the secret" og bruker denne metoden aktivt i 3 uker og voila: Jeg er gravid! Anbefales... Ps: Har også brukt Vitex i 2 mnd og Wild Yam i denne perioden, dette kan kanskje også ha hatt innvirkning:-p Så nå gleder jeg meg til samboer kommer hjem og åpner påskeegget med positiv gradviditetstest inni:-) God påske alle sammen og lykke til!:-)
Mamma til prins 2012 Skrevet 20. april 2011 #2 Skrevet 20. april 2011 å, gratulere såååå mye! For en fantastisk påskenyhet =) Må dere nyte påsken og den fine hemmeligheten. Måtte spirene våre klamre seg fast framover =)
TurboJenny87 Skrevet 20. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2011 Likeså:-D Blir en minneverdig påske:-)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 20. april 2011 #5 Skrevet 20. april 2011 Gratulerer sa mye, og riktig God Paske
Frk Hansen Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Gratulerer! For en flott start på påsken Ser at flere har snakket om vitex her den siste tiden - kan du forklare hva det er?
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Gratulerer og god påske:-)
TurboJenny87 Skrevet 21. april 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. april 2011 Vitex er et kosttilskudd som skal være med på å stabilisere syklusen. Jeg sluttet på p-pillen for nesten 9 mnd og syklusen har vært helt på tur, første var over 200 dager, den andre var 77 og den tredje var 42. Men tror man må bruke det i et par måneder for å få full effekt. Wild Yam skal visst hjelpe med å få egget til å feste seg og skal kun taes en uke mellom EL og IKM. (Jeg tok bare 2 dager, så tviler sterkt på at det har hatt noen innvirkning) Men jeg holder alikevel fast ved at det er endring av fokus som har hjulpet meg:-D
Happy87 Skrevet 22. april 2011 #9 Skrevet 22. april 2011 Gratulerer så mye til deg:) Det er godt å se at de som har vært her inne lenge sammen med meg endelig kommer seg videre på 1.tri. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå